torstai 21. kesäkuuta 2012

2,5h junaan


She on shitten loma ny!! Jippiii! Reilu pari tuntia enää Pietarin junaan ja huomenna sitten shoppailua, herkkuja ja korkojen kopinaa miljoonakaupungissa, ei hullumpaa, vaikka normaalit ihmiset vetäytyvätkin mökin ja luonnon rauhaan... Pitää mennä ajoissa juna-asemalle, että kerkiän ostaa matkalle jotain lukemista. Reissuun olen siis lähdössä äitini kanssa, mutta hän tulee samaisen junan kyytiin vasta Lahdessä, joten mun täytyy viihdyttää itseäni 50min ajan. Joskin, mä oon vähän haikaillut sen perään, että voi katsella ikkunoista peltomaisemia ynnä muuta, mutta Allegro taitaa kulkea sen verran kovaa, että siinä ei paljoa lehmiä tartte ihmetellä! :) Mutta, mä ajastelen teille jotain kivaa tänne seuraaville päiville ja sunnuntaina olen sen verran ajoissa perillä, että postailen todennäköisesti jo reaaliajassa. Hauskaa juhannusta kaikille!!! :)

1 kommentti:

  1. Kiitos paljon ja kivaa loman alottelua sinne!:)
    -sofia

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...