keskiviikko 16. toukokuuta 2012

this is me





 
Edellisestä asusta valitin, ettei se oikein ollut mun juttu, no tämä sitten taas on! Mitäs mieltä olette näistä puhelinkuvista, tuntuu, että jos toisessa kuvassa saa selvää jaloista, niin toisessa saa selvää jostain muusta...ehkä nämä on nyt kuitenkin parempi vaihtoehto kuin ei mitään?? Nyt on vaan niin valoisaa, että riittää eteisessäkin valo kuvien ottamiseen ja kiireisen aikataulun vuoksi, en ole nyt hetkeen saanut aikaiseksi mitään erityisjärjestelyjä kuvauksen suhteen. :)

Arvatkaa muuten mitä? Mä olen tällä viikolla käynyt aamuisin salilla ja mennyt sitten siitä suoraan 9 töihin! Mä luin jostain, että 21 päivän jälkeen  mistä tahansa asiasta voi tulla tapa ja nyt yritän totutella tähän uuteen rytmiin. Sinänsä on ollut aika toimiva vaihtoehto, kun töihin tulee virkeänä, energisenä ja suihkunraikkaana. Kun taas illalla on sitten aikaa muulle....voi, kunpa tästä tulisi sellainen tapa, että jaksaisin tehdä tätä myös syksyllä ja talvella kun pimenee! :)


8 kommenttia:

  1. Heippa Elena, blogissani olisi sulle haaste :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olikin vähän mietinnässä, että mistä tänään kirjoittaisi...;)

      Poista
  2. no nyt on kyllä nätti asu:) ja kyllä noikin kuvat on ihan hyviä. kivalta kuulostaa uusi rytmi, olis varmasti kaikin puolin hyvä jäädessään pysyväksi!:) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä sanoa, että mä olen ollut nyt joka päivän töissä ihan liekeissä!! :)

      Poista
  3. Hih olipa meillä tänään samanlainen asuvalinta :D tykkään kyllä, kivan basic!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, onpa hassu yhteensattuma! Mutta basic toimii! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...