torstai 3. toukokuuta 2012

turquoise




Tässä vaihteeksi toisenlaisesta kuvakulmasta otettuja päivän asuja, itseasiassa mä jopa tykkään tästä valaistuksesta ja siitä, ettei oma naama näy, hehe!! ;)

Tänään tuli H&M:ltä tällainen turkoosi kaulakoru.



Olin pitkään etsinyt vastaavaa turkoosia kaulakorua kuvassa näkyvän ruskean mokkapintaisen mekon kaveriksi ja nyt se sitten vissin löytyi. Vähän jouduin miettimään, mutta päätin, että paremman puutteessa voin ihan yhtä hyvin omistaa yhden ylimääräisen vajaan 10 euroa maksavan kaulakorun. Ja ei se nyt niin pahalta edes näytä tohon kokonaisuuteen yhdistettynä! :) Pahoittelen tota mun tukkaa, joka oli koko päivän ponnarilla ja tossakin se on puoliksi kiinni, siksi nuo haroittavat yksittäiset latvat....:)


Nyt ollaan käyty pötkylöiden kanssa pidemmällä lenkillä ja suihkussa, vuorossa siis perinteinen iltapala + sohvalla löysäily JA...................................ONNEKSI HUOMENNA ON TAAS PERJANTAI!!! :)



P.S. Mä luulin nähneeni jonkun kommentin, missä puhuttiin mun kollaaseista, mutta nyt en löydä sitä kommenttia mistään? Oonkohan mä nähnyt unta tai jotain? Viimeiset kaksi yötä olikin varsinaista pyörimistä ja painajaisia. Mutta jos kommentin jättäjä sattuu tämän lukemaan, niin se oli kiva viesti ja kiitos siitä ja kollaaseja tulee kyllä lisää, kun oon itse niihin niin koukussa! ;)

6 kommenttia:

  1. Ihanan tyylikäs tuo mustan bleiserin, vaalean paidan ja kultaisen kellon kokonaisuus! Tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin mäkin! Paidan kultainen yksityiskohta on kiva...:)

      Poista
  2. Tykkäään kovasti tuosta bleiseriasustasi! Raikas ja elegantti :)

    Ja todellakin omistamisen arvoinen kaulakoru! Turkoosi näyttää niiiin hyvältä rusketuksen, kullan ja valkoisenkin kanssa. Olen katsellut samaa korua ja pohtinut siitä sen vaaleanpunaisen (vai onkohan se tuo sama) hankkimista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pistä ihmeessä tilaus menemään on se kiva! Mä olisin halunnut vielä toisen mallin vaalenpunaisena, mutta se oli jo loppuunmyyty... :)

      Poista
  3. Muistelisin jättäneeni sellaisen kommentin, mutta nyt en löydä itsekään sitä mistään. Mutta kollaaseja tulemaan! Onnistut kiteyttämään niihin hyvin juttuja ja kokonaisuuksia.
    Bleiseriasu on aivan huippu. Musta, kulta ja valkoinen toimivat aina. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hassu juttu...mä en nyt oikein ole ollut kovin tyytyväinen tähän päivitettyyn bloggeriin! :( Mutta kiitos kommentista ja kehuista! Uusin kollaasi juuri lisätty... ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...