lauantai 5. toukokuuta 2012

running in the rain

Heippahei kaikille! Tänään tapahtui jotain ihan ennennäkemätöntä (tai on se nähty, mutta varmaan kymmenen vuotta sitten), nimittäin kävin jo neljättä päivää peräkkäin liikkumassa ja tänään se tarkoitti lenkkiä jo ennen aamupalaa!! Oho, mitähän mulle on tapahtunut.... Keli oli kuitenkin just sen näköinen, että yöllä oli satanut ja tiesin, että on paljon happea ilmassa. Hieman jouduin fuskaamaan ja pikakävelee jonkin matkaa, kun yhdellä peltotiellä joutui juoksee ihan törkeeseen vastatuuleen, muuten se oli aika mukavaa! :)

Mutta koska kaikkialla maailmassa ei kuitenkaan sada, Barcelonan matka lähestyy uhkaavasti ja mä todella toivon, että tulee lämmin kesä, jonka voin sitten viettää tukahduttavan kuumalla takapihallamme on aika puhua kesän kosmetiikasta. Sinänsä mä en aio kertoa teille mitään uutta, mutta toivon, että te voisitte kertoa mulle... ;)


Juhannuksen jälkeen koittaa kauan odotettu kuukauden palkallinen loma ja sitä ei olekaan ollut kolmeen vuotteen! Viimeisten vuosien aikana olen tehnyt lähinnä kaupunkimatkoja ja niitäkin muuna aikana kuin kesällä. Kun viimeksi kävin aurinkolomalla saatikka otin oikeasti aurinkoa mulla ei ollut hiuksissa pidennyksiä ja kesäksi taas haluaisin laittaa pidemmät latvat, kun tota pitkää polkkaa on taas tullut katteltua melko pitkään. Olenkin miettinyt, että mitä pidennykset tykkää merivedestä, kun tuntuu, että omat hiukset menee muutenkin niin takkuun, että niiden selvittämiseen tarttee kaikenmaailman aineita... No mutta, pointti on se, etten ole ikinä elämässäni käyttänyt hiuksille tarkoitettuja aurinkotuotteita ja mietin, että pitäisikö kokeilla vai onko tämä ihan humpuukkia?? Redken nyt olisi yksi mitä voisi koittaa tai sitten L'Oreal tai jotain muuta. Jos joku on koittanut ja osaa suositella jotain, niin nyt saa kommentoida! :)

Ihanaa lauantaipäivää kaikille! Mä meen nyt siivoo ja illalla on tiedossa susheja kavereiden seurassa! :)

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla ♥

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivottavasti eksyt tänne toistekin! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...