maanantai 28. toukokuuta 2012

print with print




(kuvat: Zimbio)

Ei voi kyllä taas tehdä muuta kuin ihailla Olivian kykyä olla samalla edgy ja klassisen tyylikäs. Moni ajattelee, että esim. printit on outoja ja sopivat vain tiettyyn tyyliin. Toiset ajattelee, että liian klassinen on liian klassista, ehkä jopa tylsää. Mä taidan kuulua molempiin ryhmiin, joten tiedän kyllä mistä puhun...;) 

Mutta siis Olivia. Hän kyllä osaa poimia viimeisimmät trendit ja näyttää silti aina omalta itseltään. Mun ongelma on varmaan asusteiden käyttö ja niiden määrä, sillä olen tässä asiassa paljon minimalistisempi. Yksi esimerkki, mitä Olivia tuntuu usein tekevän on helmikorvakorujen yhdistäminen muuten trendikkääseen ja erikoiseen asuun/kuosiin. Täytyykin alkaa keskittyä enemmän asujeni yksityiskohtiin!

Ja pieni mainos tähän väliin. :) Vuorokauden aikana kaksi ostajaa ovat löytäneet kirpparista itselleen mieluista ostettavaa. Huomenna olen menossa postiin ja koska se ei ole mulle nykyään (lähikaupan remontista johtuen) matkan varrella, niin ajattelin muistuttaa kaikkia....: Jos haluat ostaa jotain kirpparista, niin ota nyt pikaisesti yhteyttä! Mulla on mahdollisuus postittaa tuote heti huomenna! ;)



1 kommentti:

  1. Tuo taitaa olla Olivian tämän hetken ehdoton lempilaukku :) Tyylikäs ja hieman boheemi samanaikaisesti.

    -L-

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...