torstai 31. toukokuuta 2012

pink pants

Mulla ei valitettavasti ole edelleenkään mitään uutta kerrottavaa, koska viimeiset pari viikkoa on menny käytännössä töihin ja pakollisiin asioihin, kuten suihkussa käymiseen ja syömiseen ja nukkumiseen.... Ja tästä syystä mulla ei ole myöskään parempia kuvia näyttää, koittakaa kestää!





Ajatelkaa, huomenna on jo ensimmäinen päivä kesäkuuta ja kohta on juhannus....voisin seuraavaksi todeta, että päivän alkaa taas lyhenee, mutta ajatellaan asiaa kuitenkin valoisemmalta puolelta - juhannuksena mulla alkaa vihdoin ja viimein kuukauden palkallinen loma! Taivas, että mä olen odottanut lomaa! :)

5 kommenttia:

  1. Ihanat housut! :) Mistä olet löytänyt? Niinpä, huomenna on jo kesäkuu. Lomia odotelessa se menee täälläkin.

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva asu, ihanat housut :)

    VastaaPoista
  3. Mäkin yhdyn aiempiin kommentteihin.. upeat housut! :) Itsekin hankin kesän kunniaksi punaiset housut.

    VastaaPoista
  4. Minäkin komppailen muita, tosi kiva asu ja nuo housut on aivan ihanat, tosi hyvän sävyiset! Ja laukku tietty piste iin päälle! :)

    -Sara

    VastaaPoista
  5. no ainakin ihana asu on!:) kuulostaa kyllä kivalta palkallinen kuukauden kestävä loma, mutta kyllä musta blogin perusteella tuntuu siltä, että sun työtahdilla oot ansainnutkin sen;) -sofia

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...