tiistai 8. toukokuuta 2012

obsessed


Mä oon just tollainen! Kun mä saan jonkin inspiraation jostain muotijutusta, niin siitä tulee hetkessä pakkomielle, eilisen jälkeen ei ole sitten juuri mikään muu päässä pyörinyt kuin leokuosinen pikkulaukku! Onneksi täällä voi kertoa mitä mä ajattelin, muut ympärillä ei ehkä ymmärtäisi....;) Tässä ne Mulberryn ja Alexander McQueenin kaunokaiset....oijoijoi, tollaisen kanssa voisi vaikka nukkua! :)

Nyt pitää mennä pukee ja pakkaa, sählytreenit odottaa! Ja arvatkaan muuten mitä, huomenna meen töiden jälkeen dayspahan kahden tunnin käsi- ja jalkahoitoon. Oon odottanut tätä hoitoa jo vuoden alusta asti, mutta nyt näin sandaalikelien kynnyksyllä, nämä tuleekin ihan hyvään saumaan. :)

6 kommenttia:

  1. Minäkin olen kytännyt McQueenin iltaclutcheja jonkin aikaa, pari kertaa mennyt jo sivu suun kun tietty väri ja materiaali oli myyty heti loppuun.

    -L-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä yksi sellainen pitää jossain vaiheessa hankkia, se luksuksen ja pääkallon yhdistelmä on jotain! Luulen, että Alexander McQueen oli just se suunnittelija, joka teki musta sen kuka nyt olen, sen jälkeen kun näin yhden ikimuistoisen kuvan kymmenen vuoden iässä... ;)

      Poista
  2. Tuo Mulberry on täydellinen. Olen itsekin kaarrellut sen ympärillä jo tovin. Mutta se pieni kahva on hieman hassun näköinen. Ja tuon hintainen laukku pitäisi olla täydellinen, että sen oston saisi perusteltua... :)
    Ps. Kiitos kollaaseista. Toivottavasti saat Picasan pelittämään pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! Eiköhän niitä tule vielä lisääkin... :)

      Poista
  3. Tai siis se on lähes täydellinen... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on täydellinen! Mua ei haittaa toi kahvakaan yhtään! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...