maanantai 7. toukokuuta 2012

lace top

Koko kevään olen etsinyt vaaleaa pitsipaitaa ympäri kaupunkia, maailmaan ja internetia, ja nyt se on sitten vihdoin vaatehuoneessani! Tänään laitoin paidan ensimmäistä kertaa päälle ja myöhemmin näette siitä kuviakin, mutta ajan kuluksi lähdin suunnittelemaan erilaisia asuja omista vaatekappaleistani topin ympärille. Pyrin tekemään asuja joissa pääsisi käyttämään mahdollisimman monipuolisesti eri housujani ja bleisereitani, sekä niin, että kenkiä ja laukkuja muuttamalla niistä saisi niin töihin kuin baanalle sopivia... :)


OUTFIT 1

lace outfit 4



OUTFIT 2

lace outfit 2




OUTFIT 3

lace outfit 1



OUTFIT 4

lace outfit 3



Itse taidan tykätä tosta viimeisestä kaikista eniten, taisin ylittää itse, hihi!! :) Parasta asussa on se, että multa löytyy kaikki osat ja vieläpä hyvin samannäköisinä. Asussa 2 taas huomasin, että iltakokonaisuus vaatee ehdottomasti eläinkuvioisen pikkulaukun. Jotenkin ajattelin koko ajan kaipaavani nudea laukkua, mutta kun nudea voi olla niin monta sävyä ja sen mätsääminen kenkiin on ihan turhaa, niin ajattelin, että ehkä tämä voisikin olla parempi vaihtoehto? Valitettavasti ainoat kaksi mielenkiintoista yksilöä ovat Mulberryn ja Alexander McQueenin ja hintaa kummallakin vähän liikaa tähän hätään, niin enpä tiedä miten mä täytän kyseisen aukon...? Any ideas?? :)

Mikäs oli sun suosikki näistä asuista ja laittaisitko päälle?? :)


12 kommenttia:

  1. Asukokonaisuus nro 3 on ihan mun näköinen! :) Mistä muuten löysit pitsitopin? Olen etsinyt sellaista täydellistä pitkään, mutten ole löytänyt!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zarasta löytyi, kuten moni muukin herkku! :)

      Poista
  2. 4 3 2 1 siinä päälle pukemis järjestys!:D kivoja asuja!!:) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua harmittaa, kun en löytänyt mitään kivoja kuviollisia housuja tohon 1 kollaasiin, nuo housut vähän pilaa mun mielikuvan... Mutta laitan pian omistani kuvat ja ne mun housut on ihanat, ylläri! ;)

      Poista
  3. Viimeinen kokonaisuus taitaa olla munkin suosikkini :) Olen BagMissin kanssa yhtä utelias kuulemaan mistä pitsipaitasi löysit? Täydellistä kun ei ole tullut vielä itselleni vastaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli Zarastahan se loppujen lopuksi löytyi! :)

      Poista
  4. Leopardifiiliksissä täälläkin ;)

    Numero 3 kokonaisuus, ja leoballerinat kiinnittivät nimittäin ensimmäisenä huomioni :D

    Numero 2:sen leolaukku on myös todella söpö.

    -L-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, molemmat ovat ihania! Mulla on jo French Solen leo-ballerinat, mutta laukun kohdalla on hirveeee aukko! ;)

      Poista
  5. Numero 3 on mun suosikki, mutta pukisin minkä tahansa noista muistakin :) leo-ballerinat olis vielä hakusessa. Ja mitä noihin ihaniin pitsipaitoihin tulee niin oli kyllä todella vaikea löytää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano, piti kyllä monta kuukautta metsästää pitsipaitaa, ennen kuin se löytyi!!! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...