tiistai 22. toukokuuta 2012

inspiraatio kansiosta


En tiedä selaatteko koskaan mun vanhoja postauksia taaksepäin, mutta mä kävin uudestaan läpi inspis-kansioni ja täytyy kyllä sanoa, että olen poiminut valtavan määrän kuvia, joista jaksan tänäkin päivänä innostua! :)

Onko muuten niin, että Pinterestia varten pitää olla Facebook tunnukset? Ja sitä varten pitäisi olla oma blogikin Facessa? Olen nimittäin liittynyt aiemmin Pinterestiin, mutta mun omilla tunnareilla, enkä mitenkään haluaisi sekoittaa minää, blogiminää ja facebook minää keskenään... muutenkin harmittaa, kun Faceen pystyy liittämään kuvia toisten puolesta, yllättäin kaikki mun kuvat ovat toisten lisäämiä, eikä yhtään sellaisia, mitä olisin itse valinnut. No joo...se nyt on tätä päivää....

9 kommenttia:

  1. kyllä aina joskus kun on aikaa:) ja tosta pintrestistä en tiedä.. -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, jos siitä on sullekin joskus iloa! :)

      Poista
  2. Yleensä naamikseen kirjaudutaan facebook-tunnareilla. Blogin ei tarvitse olla facebookissa, mutta se helpottaa asiaa, koska minä esim. voin käyttää naamista bagmissinä, (en itsenäni). Kuvien lisäys tms. on silloin helppoa sinne bloginaamissivulle. Oot varmaan huomannut, että voit poistaa kaikki tag-linkit itsestäsi otetuista kuvista naamiksesta. Silloin muut ei liitä niitä suhun yhtä helposti...

    Sait blogitunnustuksen meiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mähän oon vähän tyhmä ja toi facebook ei ole koskaa löytänyt tietä sydämeeni, joten mä en tajunnut tosta valitettavasti mitään... ;) Ja kiitos tunnustuksesta! :)

      Poista
  3. Niin siis pinterestiin kirjaudutaan facebook-tunnuksilla... Vähänkö sekoilen... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok, mutta lopuista en siltikään tajunnut mitään! Saisko kertauksen? Se kun on opintojen äiti...:)

      Poista
  4. Minulla olisi blogissani sinulle haastetta, tulehan kurkkaamaan kun ehdit :)

    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskia vaan, ihan varmasti tulen kurkkaamaan! :) Samoin!

      Poista
  5. Pinterest-tilissä taisi olla, että se pitää linkittää facebookiin, mutta saat jälkeenpäin otettua sen irti. Settings-lehdellä on on/off vaihtoehdot kohdille: Link to Facebook, Link to Twitter ja Hide your profile from search engines. Itse olen laittanut kaikki off-asentoon ja facebookin kautta ei löydä pinterestiini, enkä julkaise siellä autamaattisesti pinnaamiani kuvia.

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...