keskiviikko 30. toukokuuta 2012

döööd

Tää mun työnteko on nyt jotenkin karannut käsistä, eilen oli 19 asti toimistolla, tänään taas sama juttu ja huomisesta ei taida tulla yhtään sen helpompi! Perjantaina on onneksi hammaslääkäri, joten mun on PAKKO lähteä töistä ajoissa. Harmittaa vaan se, että treeniputki on nyt ylityöpäivien johdosta katkeillut ja tänään oli pieni stressi siitä, miten koirat jaksaa pitää tassuja ristissä, kunnes vien ne lenkille....sitä välillä tuntee itsensä niin epäonnistuneeksi, huonoksi "äidiksi"...





(kuvat: Zimbio ja Vogue girl)

Omia kuvia ei tähän hätään millään irtoa, mutta ihailkaa vaikka Oliviaa, vaihteeksi.... Ekoissa kuvissa Olivian mies valitettavasti peittää kaiken, mutta miettikää! Olivian päällä on koko farkkuasu! Tuntuu, kuin oma asuni viime kesältä olisi saanut hetkessä extraboostauksen...;)

Ja noi pari viimeistä kuvaa ovat muuten vaan aivan upeita! Erityisesti pisti mieleen toi NY-taustaa vasten otettu kuva...melkein kuin mun datailunurkkaus....vaikka mun versio on valokuvatapetit, niin sentään läpinäkyvät tuolit on melko samanlaisia! :)

1 kommentti:

  1. Jaksamista sulle! Mulla on täällä ihan samoja kiireitä ja fiiliksiä. Arghhhh.... No, onneksi kesä on tulossa ja on niin paljon lämpimämpää ja valoisampaa. Sekin auttaa jaksamaan.
    Tsemppiä ja kiva kun jaksat postailla kuitenkin. Farkkuasu on ihana! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...