maanantai 21. toukokuuta 2012

check, check, check







Lauantai-iltana kävin ystävieni kanssa Kappelin terassilla. K:lla oli päällä niin kaunis asu yksityiskohtia myöden, että oli pakko kehua useamman kerran!! Erityisesti silmiini pisti hänen yksinkertainen valkoinen toppinsa, joka sattui olemaan Lindexin Holly&Whyte -mallistosta. Sunnuntai-iltana en sitten malttanut pidätellä itseäni vaan lähdin Lindexille....ja ostin kaksi samanlaista toppia! :)

Olin aikanaan jäänyt harmittelemaan sitä, että en ostanut Zarasta kultaista paljettilaukkua, ja jonkin aikaa sitten eräs lukijani muisti tämän ja vinkkasi mulle ystävällisesti Lindexin vastaavasta laukusta. Ja arvatkaas vaan, miten sen kanssa kävi?? ;)

Kolmas löytö oli valkoinen hame nahkavyöllä. Olin jo pitkään haaveillut valkoisesta hameesta, joka sopisi niin töihin kuin vapaa-aikaan ja se oli pitkään tossa mun sivupalkissa olevalla ostoslistallakin, ja THE hame sattui löytymään sekin Lindexilta! En juuri koskaan käy siellä, enkä muista milloin olisin ostanut sieltä viimeksi jotain, mutta tänään olin kyllä ihan häkeltynyt kaikista niiden herkkutuotteista!! Pari muutakin paitaa tuli sovitettua, mutta mulle pienin koko oli edelleen liian iso, joten ne jäi ostamatta...

Ah, kerrankin ihan huippulöytöjä ihan huippuhintaan! Kukapa olisi uskonut, että Lindexilta saa Zara-laatua H&M-hinnoilla??!! ;)


2 kommenttia:

  1. Oijoi, tollanen toppi täytyy munkin käydä nappaamassa, samoin haluan ton paljetticlutchin jota olen netissä kuolannut! Toivottavasti niitä on vielä jäljellä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toppi on kyllä aivan täydellinen!! Voisin ostaa enemmänkin, mutta ehkä 2 kpl riittää kuitenkin tähän hätään... ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...