torstai 26. huhtikuuta 2012

vaatehuoneinspis

L vinkkasi viimeisimmässä vaatehuonepostauksessani muutamasta hulppeasta vaatehuoneesta, joita lähdin sitten googlettelee. Kannattaa käydä kanssa tsekkaamassa, jos ette ole näihin vielä törmänneet! Erityisesti Kyle Richardsin huoneessa huomioni kiinnittyi värien sommitteluun. Olisi kyllä kiva, jos saisi itsekin laitettua lähekkäin saman värimaailman tuotteita, vähän niinkuin vaatekaupassa...


Erityisesti tuo nudesävyinen osasto on kutsuvan näköinen, nimittäin olen itsekin aikamoinen blingblingin metsästäjä...;) Katsoin myös videon, missä Kyle kertoo omista vaatteistaan ja täytyy kyllä sanoa, että mä ihmettelen suuresti, miksi rikkaat ihmiset säilyttävät tuotteita, joista eivät enää pidä? Itse olen aika armoton vaatteille ja pyrin säännöllisesti kierrättämään kokoelmaa ja ymmärrän toki, että merkkituotteista luopuminen on vaikeampaa, mutta kun rahasta ei ole pulaa?!! Ehkä ne on sitten ne muistot, jotka tekee tietyistä laukuista tai kengistä arvokkaita aarteita vai onko se sitä, että mitä enemmän rahaa on, niin sitä pihimmäksi muuttuu...? Jaa-a, ei ole kokemusta, joten en osaa sanoa! ;)

Itse arvostan vaatehuoneessani sitä, että jokainen vaate, jonka hengarilta otan, on varmasti oikean kokoinen, ehjä, puhdas ja silitetty ja mieluiten vielä niin, että mulla on jokin visio, minkä kanssa sitä käyttäisin. Olisi itse asiassa hauska kutsua joskus kaveri käymään ja antaa hänen valita mulle asuja...siitä saattaisi saada ideoita aivan toisenlaisiin yhdistelmiin!! Onpa muuten hyvä idea! Vielä kun joku tyylikäs henkilö innostuisi tästä ideasta kanssa...

Mutta palatakseni sisutukseen, koska se on nyt taas päässäni kovasti tapetilla...





Ah, peilit! Ne kyllä suurentaa tilaa entisestään... Muuten tämä ratkaisu vaatisikin vielä puolet isomman kodin! Näyttää kyllä kauniilta tämä Lillian Navarezin vaatehuoneisto, mutta muuten tämä taitaa olla mulle liikaa, mä varmaan turhautuisin siivoamisen kanssa ja sen kanssa, että mulla olisi valtava määrä kenkiä viemässä tilaa ja pölyyntymässä, enkä koskaan kerkiäisi käyttää niitä kaikkia....mä taidan olla ehkä kuitenkin siinä mielessä minimalisti...ja mulla menisi kaksi elinikää tollaisen kokoelman kartuttamiseen jo rahankin puolesta, mutta senkin puolesta, että mä etsin täydellisiä yksilöitä niin kauan ja tunteella! :)

Mitäs sanotte näistä kuvista? :) Kiitos L vielä kerran hyvistä vinkeistä!! :)

8 kommenttia:

  1. Kävin itsekin etsimässä vinkistä noita kuvia ja kyllä on hulppea. Hieno, mutta ehkä jo vähän liian kolkko. Pidän siitä, että vaatehuone on kodikas ja tunnelmallinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Carriemainen? :) Musta se Carrien 2. leffassa oleva vaatehuone on ihan unelma, sopivat suuri, mutta silti kodikas! :)

      Poista
  2. Jos on varaa tuollaiseen vaatehuoneeseen, ei varmasn siivousongelmat päätä pakota... ;)))

    VastaaPoista
  3. Hei Elena!

    Mulla olisi pieni tunnustus sinulle blogissani :)

    http://ouicestmagnifique.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä kiva yllätys! Käyn tsekkaamassa! :)

      Poista
  4. Toivottavasti tuo The Real Housewives of Beverly Hills -sarja alkaisi pian Suomessakin, nimittäin siinä on kyseisen sarjakonseptin parhaat vaatteet ja asusteet ;) Sitä on tehty kaksi kautta joten toivottavasti AVA tai joku muu kanava näyttäisi ne putkeen, Ruotsin kolmoskanavalla ne molemmat kaudet menivät tosiaan äskettäin eli sieltä olen niitä katsellut.

    Itseasiassa Kyle Richardsin ystävätär Faye Resnick suunnitteli tuon valtavan peilivaatehuoneen ja hän on myös suunnitellut Paris Hiltonin (eli Kylen siskontyttären) talon sisustuksen.

    Yleisesti ottaen en jaksa noiden sarjojen kanamaista taistelua ja draamaa jota esiintyy välillä, mutta katselen vaatteiden ja asusteiden lisäksi taloja, sisustuksia, autoja, ja lomakohteita joissa käyvät eli eri paikoissa USA:ssa ja Euroopassa.

    AVA-kanavalla menee tällä hetkellä OC ja New Jersey-versiot joissa ei oikeastaan mitään perus-Vuittoneita erikoisempaa. Atlantan versiossa näytettiin jonkin aikaa sitten erään rouvan ystävättären vaatehuone jossa oli Chanelin laukut lähes joka ikisessä sävyssä mitä on valmistettu, ja kaikista upeimmat Limited Edition Louboutinit mitä markkinoilla on ja on ollut :D

    -L-

    VastaaPoista
  5. L, joo sama juttu reality ei ole yhtään mun juttu, mutta kaikki ohjelmat missä näkyy vaatteita, asuntoja ja upeita kaupunkeja, niin niitä joutuu katsomaan! Katsoin jopa turhaa Lentoemännät-sarjaa, siinä toivossa, että siellä vilahtaa joku laukku tms. Näinhän tosin sen saman Vegasin hotellin, jossa olen itsekin ollut...:)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...