perjantai 27. huhtikuuta 2012

mistä täydellinen kuvauspaikka?

Mun kuvia on joskus "kritisoitu" siitä, että taustalla tapahtuu liikaa ja kyllähän mä sen itsekin tiedän....ei jaksa, ei kerkiä jajaaajajaja.... Perjantain kunniaksi innostuin etsimään parempaa kuvauspaikkaa hieman pakon saattelemana, sillä asunnon muuten ihana spottivalaistus ei kerta kaikkiaan sovi kuvauksiin ja sitä on alakerrassa joka tilassa...




Kaipa näistä kuvista jotain saa irti...

Mulla on kyllä aina yhtä yrmeä ilme näissä kuvissa, siksi sitä en mielellään jakele, mutta kuviin pääsi nyt niin Celinen veska kuin uusi kevättakkini, josta tykkään nyt ihan hirmuisesti. Kävättakki multa uupui ja maastotakkia olen jo pitkään kattellut ja tämä nahkaisilla hihoilla varustettu versio on jopa enemmän minua, kuin, että se olisi kokonaan maaston vihreä...

Ihanaa, että on perjantai! Pakko keksiä illaksi jotain hyvää syötävää ja ottaa vaikka lasillinen viiniä! Mun on saatava jostain lisää energiaa ennen vappuaattoa!!! :)

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin tykkään ja hihat oikeesti nahkaa! :)

      Poista
  2. Mistä tuo takki on? Ihana!!!

    VastaaPoista
  3. aivan ihania kuvia!! ja sun asu on mahtava:) -sofia

    VastaaPoista
  4. onpas sulla kiva tyyli, tykkään! :)

    VastaaPoista
  5. oooh sun aurinkolasit on super cool mist ne on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ne vuosi sitten Instrumentariumista... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...