torstai 12. huhtikuuta 2012

Mistä Marni for H&M neule??

Yksi juttu vielä.... Mua jäi häiritsemään, etten ostanut Henkalta tota vihreää Marnin neuletakkia lyhyillä hihoilla, mietin asiaa joka päivä ja joka päivä harmittaa yhtä paljon! :(




Sattuisiko kellään olemaan jommasta kummasta mallista ylimääräistä kokoa 34 tai 36 ja haluaisiko joku myydä sen mulle? Tai tiedättekö, että jollakulla olisi ylimääräinen? Tai oletteko sattumoisin töissä Hennesillä ja pystytteko kertomaan, että näitä olisi vielä jäljellä? Kiitos kaikista mahdollisista vinkeistä!!!!!!!!!!!!!!! :)

4 kommenttia:

  1. voi ei, mä en kyllä tiedä mistä löytää:/ toivottavast jollakulla olis tietoa! -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Mä vielä hypistelin sitä käsissäni ja mietin, että on 100% villaa ja kaikkee...noh aina ei mee putkeen!

      Poista
  2. turun kop kolmios ku kävin ni heil oli viel useita (5kpl sun kokoa) tota vihreetä lyhyt hihasta jäljel myös pienessä koossa!!! oli myös kolmekutosta:) se on nyt -50%. sävy näytti kyllä sumeemmalta ku kuvas mut kai se se sama silti on. jos sieltä sais vaik tilattuu tai jonkun tutun ostaa sulle ellet oo viel löytäny:) tänää kävin siel:) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkistä! Valitettavasti mä en tunne ketään Turussa, mutta ehkä sitä olisi vielä jossain helsingissäkin jäljellä...? Täytyy käydä pyörähtämässä...:)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...