keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

hameet

Ja hamepostaus...:)


GT:n musta farkkuhame, huippumalli, mutta vähän mietityttää toi mustien hameiden määrä...? 
(Huom! Samanlainen valkoinen hame myynnissä kirpparin puolella!)


Zaran perusmusta hame.


Seppälän nahkahame, tätä ajattelin lyhentää ja kaventaa kesäksi.


Zaran musta hame sivulaskoksilla.


Itse ommeltu hame, idean sain Sex and the city leffasta, kohtauksesta, jossa Carrie on käymässä Voguella. :)


Mikä ei kuulu joukkoon?? Joo kapeat hameet on enemmän mun juttu, enkä ole vielä käyttänyt kertaakaan tätä Topshopin hametta. Odotan kesää ja aion testata miltä tuntuu, jos ei toimiin, niin tämä tulee myyntiin, vielä toivo elää!! ;)


Karen Millenin joustava hame kokopitkällä vetoketjulla. Mun juttu!! :)

Zaran vaaleanpunainen hame paksummasta kankaasta.
 

Beige perushame Mangosta.


Zaran kultainen paljettihame.


H&M:n laskostettu hame.


Zaran hame vetoketjutaskuilla.


Mangon eläinkuosinen laskostettu hame. Näyttää tässä möykyltä ja on oikeesti tosi kivan mallinen, jos se jostain kertoo, niin samanlainen on päätynyt myös Olivia Palermon vaatekaappiin, mä en sentään ostanut yläosaa samassa kuosissa...;)


Uusin rakkaus - Zaran punainen kynähame lirpakkeella, istuu mulla kuin unelma, jos tätä tulee syksyllä mustana, harmaan, tai missä tahansa värissä, niin mä haluan kaikki!!! Kerrankin pitkä helma, eikä mikään vesiraja, että tätä voi käyttää töissäkin...:)
























Mangon musta pitsihame.

Mä olen ollut viime aikoina tosi laiska, milloin väsyttää, milloin on kylmä, milloin ollut remontti jne. Mutta oikeesti mä rakasta hameita ja mekkoja, jos kelit sallisi, niin käyttäisin niitä ympäri vuoden. Joo, joo, sukkahousut on keksitty, mutta mä inhoan sukkahousuja ja käytän vain kun on pakko ja siksi hameiden käyttö talvisin jää.... Mikäs oli teidän suosikki, löytyisikö joukosta yksikään sellainen, jonka pukisitte päälle??

12 kommenttia:

  1. aivan ihania hameita! erityisesti mieleen jäi toi kaunis punainen sekä kultainen paljettihame! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne tuleekin kesällä ahkeraan käyttöön! :)

      Poista
  2. Ihana tuo itse ompelema hame ja sitten tuo Karen Millenin :) Kirjoittelet niin samantyyppisiä juttuja kuin minä :)


    http://fashionismyguide.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, käsityötä...;) Kiva, että löysit tänne, mäkin meen kurkkimaan sun blogia...nää tälläiset jutut on niin turhanpäiväisiä, mutta niin elintärkeitä, että jaksaa kaikkea muuta harmaata, mitä elämään kuuluu...;)

      Poista
  3. zaran hameet, topshop, mangon pitsi ja beige hame! ne kyllä pukisin oitis! :) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, no siinä vasta lista! Kiva, että hameeni herätti näin paljon tunteita! ;)

      Poista
  4. Aivan täydellinen tuo Zaran punainen hame! Voisin ottaa itsekin milloin vain käyttöön :)

    http://ouicestmagnifique.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen aivan rakastunut siihen! Toivottavasti tätä mallia tulee muissakin väreissä, pliis, pliis, pliis... :)

      Poista
  5. The leather skirt is the best of course ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I love it too, although I decided to modify it little bit...;)

      Poista
  6. Ihania hameita, ja montakin voisin omaan kaappiini ottaa! Erityisen ihana on mielestäni mangon musta pitsihame :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on uusimmasta päästä ja kuuluu kanssa nyt suosikeihin! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...