lauantai 7. huhtikuuta 2012

everything happens for a reason


Mulle kävi tänään ihan mahdottoman paska tsägä!! Kerroin teille just, että löysin vihdoin ja viimein täydellisen valkoisen bleiserin ja nyt se on sitten ainakin toistaiseksi pilalla!!! Yritin tänään höyryttää bleiskaa, mutta höyrysilitysrautani päätti sanoa kaput tai jotain sinne päin ja yhtäkkiä siitä alkoi valua jotain ruosteista vettä, joka tuhosi bleiserin toisen olkapään ja hihan!!! Nyt bleiseri on pesulassa ja mä pidän sormet ristissä, että se tahra lähtee pois... :( Miettikää mikä on todennäköisyys, että vasta ostettu ja käyttämätön takki menee pilalle, ennen kuin se pääsee edes käyttöön!! Noh tiistaina selviää lopputulos ja jos tahra lähtee pois, niin takkiin laitetaan myös suojakäsittely.

Harmituksissani lähdin kuitenkin googletteleen julkkiskuvia valkoisissa bleisereissa ja sattuman kautta löysin itseni Lauren Conradin blogista, josta bongasin yllä olevan asukokonaisuuden. Vaikka kengät eivät ole yhtään mun juttu, niin muu kokonaisuus on itseasissa tosi kiva ja mikä parasta, mä keksin millä mä pelastan mielestäni yhdet ihanat, mutta vähän turhan lyhyen nahkasortsit. Mä tykkään niistä, enkä ole raskinut myydä niitä kirpparissakaan pois, mutta kun tota pituutta löytyy, niin on ollu sellainen pieni tänka på, miten niitä kehtaisi käyttää... Yllä olevat sortsit on musta todella kivat ja pituuskin olisi varmaan just passeli mun pituiselle, mutta tosta pienestä pitsireunasta keksin idean pidentää omia lahkeitani...ja siitä se idea sitten lähti!!! :) Jos projekti toteutuu tässä lähiaikoina, niin voin sitten esitellä teille lopputuloksen!! ;)

2 kommenttia:

  1. voi ei!!:( toivottavasti tahra lähtee:/ mut toi on hyvä idea!! kiitti ideasta, itsekin vois koittaa valkosen pitsin kanssa käyttämättömiin farkkushortseihin. shortsit löytyis ja pitsiäkin on luonnonvalkoisena laatikossa odottamassa valmiina, huomenna vois vaikka kokeilla;) ehdottomasti näytät jos onnistuu!;) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Ja kiitos itsellesi vinkistä, toi farkkujuttu on muuten kanssa tosi hyvä idea!! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...