tiistai 10. huhtikuuta 2012

confessions of a shopaholic


Mä olen miettinyt koko päivän mitä jakaisin teidän kanssa, mutta koneella vietetyt tunnit eivät ole tuottaneet mitään tulosta. Näin ollen päädyin ennen nukkumaan menoa kertoa teille päivän saldosta ja tämän hetken elämääkin suuremmista ajatuksistani! ;) 

Ensinnäkin mä olen yrittänyt etsiä ties miten kauan vaaleaa pitsipaitaa, mutta niitä ei ole missään, ei sitten missään! En tiedä mitä vuotta mä elän, mutta mä olin jotenkin ymmärtänyt, että ne olisi tänä kesänä muodissa? Ei vissiin kuitenkaan Suomessa, eikä näköjään nettiputiikkien pitäjien mielestä....tekisi melkein mieli avata oma pieni myymälä ja alkaa yrittäjäksi. Keräisin sinne sellaista unelmien vaatekaappia, jossa olisi niin halpaa kuin kallista sekaisin. Joo-o, tämä on vieläkin vasta ajatuksen tasolla... Löysin tänään kivan paidan Stella McCartneyltä ja Alexander McQueenilta, mutta kummankin hinta oli nelinumeroinen...eikä tainnut olla nollia yhtään liikaa...

Ja se mun valkoinen bleiseri. Tahrat ei lähteny pesulassa pois!! Sen verran ne vaaleni, että kyllä takkia pystyy pitämään, kukaan ei varmaan huomaa, kun ei tiedä etsiä, ja mulla on eniveis aina kaikenmaailman huiveja ja muita asusteita, jotka vievät huomion, mutta silti. Harmittaa.

Jos tästä päivästä haluaa etsiä jotain materialistista ja positiivista, niin tänään tuli veronpalautusinfo ja jeejee, mä saan kaikkien aikojen suurimman veronpalautukseni joulukuussa!! Ja en ole lukihäiriöinen. Enkä ole tehnyt veropetosta. :) Joten taitaa ensi jouluna löytyä kuusen alta minunkin nimellä varustettuja joululahjoja, vaikka en niin kiltti olisikaan, muahahaha! Tulee tarpeeseen.

Ja koska kivoja vaatteita ei löydy ja olemassaolevat onnistun silittämällä tuhoamaan, niin ajattelinkin sitten seuraavaksi laittaa rahat hammaslääkäriin. On pitänyt varata aika jo ties miten kauan ja huomenna mä ajattelin sen tehdä. Samalla voisin konsultoida hampaidenvalkaisuasioissa.

Nyt ei muuta kuin hampaiden pesulle ja nukkumaan! Huomenna näette mun valtavan hamekokoelman! ;)

4 kommenttia:

  1. Sattuipa etta juurikin tanaan Yoox USA lahestyi sahkopostilla, jonka otsikko oli "Coloured Lace", tsekkaa siis yoox.com. Pitsit ei vain ole yhtaan mun juttu, ei edes verhoina ;)

    VastaaPoista
  2. Ei hitsit sen jakun kanssa!:-( Tollanen harmittaa aina kauheesti!! Mut toi ens joulun odotus oli sentään iloinen juttu;) -sofia

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...