torstai 5. huhtikuuta 2012

arkikäytössä

Jatketaan aiheella Pariisin ostokset. Laukku oli kaikista suurin ja varmaan teitä kiinnostavin juttu, mutta kerronpahan myös mun kosmetiikkaostoksista...



Frankfurtin taxfreesta lähti sairaan halvalla (16€) Estee Lauderin uusi ripsiväri. Tähän tutustuin viime kesänä kiitos erään lukijani ;) ja siitä asti olen ollut aivan koukussa. Viikonloppumeikissä olen koukussa myös ripsien "pohjustus"-tuotteeseen, mutta tätä kuluu enemmän, joten olin ERITTÄIN iloinen löydöstäni. 


Tätä Clarinsin huulirasvaa/-kiiltoa olin halunnut koittaa jo jonkin aikaa. Tästäkin tuli tehtyä aika hyvä diili, kun taxfreesta sai tuplapakkauksen kahdella eri sävyllä ja me satuttiin kaverin kanssa haluamaan just ne eri värit! :) Ihana tuote huulilla, ei tunnu tahmealta, pehmentää ja näyttää kivalta...



Tämä ei itseasiassa ole taxfreesta, mutta sopi teemaan niin esittelen tämänkin löydön... Kiitos toisen lukijani sain viime viikolla vihdoin ostettua MACin Omega värinapin, jota on tarkoitus käyttää kulmakarvoissani. Väri on just mahtava, mutta kun en ole kovin karvainen, niin parhaan lopputuloksen saan tällä napilla, kulmakynällä ja kulmakarvageelillä. Viikonloppuisin tämä voisi mennä yksinäänkin...? Ei siis turhaan hehkuteta vaaleahiuksisten kulmavärinä!! :)




Kaikki nämä meikit ovat päässeet arkikäyttööni, mutta vielä on tulossa pari kosmetiikkapostausta, jossa esittelen vähän, voisko sanoa, erikoisempia löytöjäni... :)

4 kommenttia:

  1. ihania löytöjä:)!! -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kyllä todella tyytyväinen! :)

      Poista
  2. Hyvä että MAC-luomiväri toimii :) Muistaakseni minä taisin sitä hehkuttaa.
    Itselläni pari eri sävyistä ruskeaa MAC:lta ja käytän niitä kulmavärinä, luomivärinä, sekä rajausvärinä pienen kostean siveltimen kera.

    -L-

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...