keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

rosie

Tiedättekö, mulla on ollu pitkään jonkinlainen kriisi pukeutumiseni kanssa, olenkin jo kertonut siitä ja myynyt kaiken tarpeettoman kirpparissa, mutta....











...kuinka ollakaan, sitä yhtäkkiä hyväksyy oman arkiasunsa, kun näkee sen jonkun toisen päällä!! :) Varsinkin tuo aurinkolasit + punainen takki -asu on kuin suoraan mun vaatekaapista, vaikka mun takki onkin musta, mutta silti! Ja huomatkaa hiukset ponnarilla, ei ripsiväriä, vain huulikiiltoa - just like me! Ja koko maailma ihailee, siis Rosieta! Höh, miksiköhän musta ei tullu Victoria's Secretin mallia? ...innosta piukeena kävin jopa kurkkimassa Rosien pituuden yms. ja totesinkin, että jos saisin 2cm pois takapuolesta, niin joku saattaisi vaikka sekoittaa meidät!! HAHAHAA, niin varmaan....ensin mä tartten vähän täytettä huuliin! ;) Mistä tulikin mieleen..................................

P.S. Mulla on tollainen hattukin, mutta en ole käyttänyt sitä varmaan vuoteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...