lauantai 3. maaliskuuta 2012

pastellitko vai?

Mä olen löytänyt nyt kanssa noi pastellit, kun taas viime vuoden kirkkaat värit ei jaksa enää innostaa. Mitä tästä opimmekaan? Kannattaa pysytellä klassisissa vaatteissa, jolloin ei joudu ostamaan mitään yhden kauden vaatteita...




Mua himottaisi ostaa vaaleankeltaiset ja vaaleanmintun väriset housut / hame ja valkoinen pitsinen yläosa. Kysymys kuuluu, kannattaako pastellisiin vaatteisiin panostaa, vai skippaisiko suosiolla ohi...kuitenkin ensi kesänä on joku muu pakkosaadavillitys, kiloja tulee noin 100 lisää ja blablablaa.... Toisaalta taas luulisi, että kun on väriä ja pastelleja vaatekaapissa, niin kesästä kuin kesästä pitäisi tämän jälkeen slelvitä, vai mitäs veikkaatte??

Oliko kirkkaat värit teidän juttu viime kesänä? Entä aiotteko satsata tänä kesänä pastelleihin?

Mä lähden lauantain kunniaksi kaverin kanssa sushilounaalle ja pyörimään keskustaan, katsotaan tarttuuko mitään mukaan...ei saisi, kun on se Pariisin reissukin tulossa jo 2,5 viikon päästä! :) Mutta saas nähdä... Jos kaveri suostuu, niin voisin pyörähtää LuxBagissa ja Ninasissa katsomassa Celinen laukkuja ja itse asiassa mä haluaisin käydä myös Della Margassa...khröm. Kiva mennä noihin ja olla ostamatta mitään!! ;)

(kuvat: Vuitton ja Zara)

2 kommenttia:

  1. haaveilin koko alku talven siitä asti kun lehdissä ja blogeissa alkoi näkyä pastelleja niin mintun vihreistä housuista ja tänään ne sitten ostin:) oon happy:) ja joo, viime kesänä käytin jonkun verran mut en kai hirveesti kuitenkaan (en muista?!:D) kirkkaampia mut nyt varmaan en voi mitään ja käytän pastelleja koko kevään ja kesän:) hihi tänään jo minttu-pinkki-harmaa huivi kaulassa aloitetaan:D ne pastellit on vaan ihania ja tuo nyt jo kevään ja kesän lähemmäs:) haluaisin kaikkia ihania pastelleja keltasena, vaaleenpunasena, minttua, lilaa.... oon pulassa kun ei kaikkea voi hankkia:DD no nyt alotan housuilla:))-sofia

    VastaaPoista
  2. Sofia, mullekin tarttui tänään jotain pientä mukaan, kuten suunnittelinkin... ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...