maanantai 12. maaliskuuta 2012

I want today

wanted

Joo-o, Pariisia odotellessa...tällä hetkellä tekee niin paljon mieli ostaa kivoja koruja, että mun on vähän niinkuin pakko löytyy vintage-kierrokselta jotain kivaa mukaan! :) Rannekorut on tosin Tiffanyltä, mutta kivat on ja mulla on jo visio, miten niitä yhdistelisin omiin koruihini...ja sitten mä oon yrittänyt epätoivoisesti löytää mustan pitkän ja muhkean neulee isolla kauluksella. Näin aivan täydellisen yksilön jo jonkin aikaa sitten Elin Klingillä, enkä ole kyllä siitä asti saanut neuletta mielestäni, niin epäreilua! Ja Arty! Mitäpä siihen lisäämään.... :) Ainiin, ja nuo Mulberryn korkkarit on kyllä ihan unelma, vähänkö epäreilua saada just ennen reissua sähköposteja ja mainoksia Mulberryn -10% alennuksesta...höh! :)

12 kommenttia:

  1. Mä tykkään tost hopeest rannekorust! Sellanen vois sopii kaverikoruks? Onks Pariisis Tiffanysiä? Ei varmaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitikin sanoa, että on, mutta sieltähän se vastaus jo tulikin...ja sit oli vissiin siellä Frankfurtin kentällä...:)

      Poista
  2. Tuo YSL:n sormus löytyy omaltakin ostoslistalta :)

    VastaaPoista
  3. Kyllähän näistä voisi ottaa kaikki :) Sinullahan on French Solen balleriinat, olen harkinnut tilaavani ko. merkin balleriinat niin vastaavatko ne mielestäsi hyvin kokoaan?

    t.Tiiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taitaa olla India-malli ja ei todellakaan vastaa, jalka on kokoa 38,5 ja kenkä 40! Toivottavasti tästä oli jotain apua...:)

      Poista
    2. On paljonkin apua kiitos :) Olin ajatellut että pitäiskö tilata pienempää nimittäin mulla on 37 jalka mutta ostin juuri Zanottit jotka ovat kokoa 36 ja sovitin viikonloppuna Mangossa balleriinoja joissa jopa 36 oli liian iso. Eli ei ainakaa pienempää kannattane tilata.

      t.Tiiu

      Poista
    3. Kannattaa tosiaan katsoa niiden kokotaulukkoa, koska mallien välillä on eroja!! :)

      Poista
  4. neule, korot, korut kaikki tänne vaan:-) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, voi kun olisikin pohjaton rahakaivo jossain...joskin neuletta ei meinaa löytyä, vaikka siitä olisikin valmis maksamaan... :)

      Poista
  5. Pariisissa on Tiffany's liike, sekä heidän osastonsa Galerie Lafayette sekä Printemps -tavarataloissa mutta minun mielestä siellä oli vähän kalliimpaa kuin esimerkiksi Saksan, Itävallan ja etenkin Jenkkien Tiffanyillä ja sitäpaitsi sain todella huonoa ja tylyä palvelua Pariisin jomman kumman tavaratalon Tiffanyllä muutama vuosi sitten, nyt en vaan muista kumpi se noista oli eli jäi parin tonnin kaulakoru ostamatta joten repikööt siitä. Myyjättärellä ilmeisesti jotain henkilökohtaista blondeja vastaan, muuta en keksi. Pariisissa palvelu on toki selvästi töykeämpää ja nihkeämpää kuin muissa Euroopan suurkaupungeissa vaikka turistina ranskaa puhuisikin, mutta jos siihen varautuu etukäteen niin se heidän yleinen asenteensa ei tunnu niin pahalta. Diorilla oli ainakin todella suurenmoinen palvelu, sinne menen ihan varmasti shoppailemaan lisää laukkuja :D

    Ranskassa kannattaa suosia ranskalaismerkkejä koska ne ovat siellä halvempia kuin muualla, ystävätär oli ostanut noita YSL Arty -sormuksia melko edullisesti, muistaakseni jommasta kummasta em. tavaratalosta. Poistivat edelliskauden sävyjä joten hän osti kerralla 3 kpl. Mielestäni Balenciagan laukut olivat siellä edullisempia, Barcelonan lisäksi eli vaikka espanjalaismerkki onkin ja valmistetaan tietääkseni Italiassa.

    -L-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, mä kävinkin jo Tiffanyn sivuilla tutkimassa asiaa...:) Näinhän se on, paikallisia merkkejä kannattaa aina suosia, koska ulkomailla niille tulee aina lisää. Käsittämätöntä miten paljon esim. Nykissä maksoin Marimekon Unikko lakanat!! ;) Voi kun mulle kävisi samanlainen tsägä noiden poistuvien mallien kanssa, mutta yksikin riittäisi tähän hätää...mun "määrä ei korvaa laatua" -projekti vaatehuoneessa jatkuu edelleen! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...