maanantai 26. maaliskuuta 2012

greetings from Paris


(kuva: we hear it, mutta tolta munkin jalat näytti yhtenä iltana...;)  )

Nonniii, Pariisin matka on nyt sitten takanapäin! Oli loistava reissu - kaunis kaupunki, upea sää, hyvä seura, hyviä ostoksia, lukuisat rakot jaloissa ja niin pois päin.... ;) Kuvia on yli 500 ja yritän parhaillani siirtää niitä koneelle, tämän lisäksi ostin kaikennäköistä kivaa, joten niistäkin tulossa kuvia lähiaikoina! :)

Valitettava asia on vaan se, että eilen kesti heräämisestä 13h päästä kotiovelle, eikä tilannetta yhtään helpottanut se, että mä olin kuumeessa! Miettikää, 11 vuoden tauon jälkeen mä olen kuumeessa ja sillä perinteisellä 38C alkoi tämäkin aamu. Kävin kääntymässä töissä verkkarit jaloissa, tein pakolliset hommat ja otin kotitöitä mukaan. Nyt sitten huominen ja ehkä keskiviikkokin menee sängyn pohjalla. Nyt klo on 17:51 ja aamulla alkanut kuumeaalto on hetkellisesti selätetty....mä meen nyt syömään kanakeittoa ja juomaan lämmintä mehua. Yritän laittaa tänne jo tänään osan kuvista, joten ollaan kuulolla!! :)

2 kommenttia:

  1. voi kurjaa :( sitkeetä flunssaa on nyt paljon liikkellä.. Laita paljon kuvia pariisista, mulla on sinne niiiiin kova ikävä! :)

    A

    VastaaPoista
  2. A, joo, tää on todellakin korjaa jos jotain!!! Mutta onneksi on kone seurana...;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...