maanantai 20. helmikuuta 2012

valkoinen paitapusero


Mä olen aikamoinen hirmushoppaaja kun on kyse nettiputiikeista, mutta kaupasta minkään löytäminen tuntuu mahdottomalta! Ilman nettisivuja en varmaan edes osaisi mennä etsimään mitään, erityisesti jos kyse on joistakin perusvaatekappaleista, kuten farkuista, valkoisista puseroista, mustista housuista tai mustasta bleiseristä.... Zaran nettisivuilta löysin muutaman kivan yksilön, jota voisi piristää statement koruilla ja jonka voisi yhdistää niin hameeseen kuin nahkahousuihinkin. Jostain syystä en kuitenkaan kahdella viimeisellä kerralla löytänyt yhtäkään tälläistä paitaa itse liikkestä, masentavaa!! Ei auta kuin mennä uudestaan kauppaan, vaikka palkkapäivän kunniaksi! ;)
 

3 kommenttia:

  1. Mä taas en raaski ostella netistä lähes mitään, ostan yleensä aina kaupasta sovitettuani. Oon niin laiska et jos pitäiski palauttaa koon tai vaatteen takia niin se aiheuttais muka liikaa vaivaa:D Joten harvoin todella ostan netistä, yleensä vaan selailen:) Mut toi tuntuu tosi tylsältä ku on kaupassa ja ei löydä mitä tarvis, vaikka on just aatellu et täält löytyy aina.:)Onnee etsintöihin!-sofia

    VastaaPoista
  2. Olen ihan samanlainen nettihirmushoppaaja :) Tykkään tosi paljon nettishoppailusta kun voi rauhassa kotona selailla sivuja ja mieittiä mitä ostaa ja mitä jättää. Heräteostoksia ei tule samalla tavalla kun kaupoissa. Välillä tulee hutiostoksia ja palautuksia, mutta aika nopsaan ja helposti palautukset yleensä hoituvat.
    Olen itsekin miettinyt valkoisen paitapuseron hankkimista kevääksi. Itse on ihastellut shopbopin valikoimaa mutta kivoilta näyttävät noi Zarankin paidat!

    VastaaPoista
  3. Sofia, parashan olisikin, että voisi aina sovittaa, mutta tuntuu, että Suomessa on niin pieni valikoima, enkä mä jaksa ikinä odottaa että pääsen ulkomaille...:)

    Evi, tiesitkö, että jenkkikaupat järjestää joskus la-iltoina kunnon alennusmyyntejä? Perustuu siihen, että naiset ottaa v-lopun kunniaksi viinilasin ja lähtevät vähän surffailemaan....loput voi arvata! haha! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...