keskiviikko 29. helmikuuta 2012

tempur tyyny tuli taloon

Tämä postaus menee nyt enemmänkin terveyden kuin kauneuden tai muodin piiriin (mikä ihmeen terveyvimma mulla nyt onkaan), mutta halusin silti esitellä teille mun ensimmäisen etukäteissynttärilahjani, eli Tempur tyynyn!


Eli mun selkähän on suoraan sanottuna ollut solmussa jo lukioajoista. Kaikenmaailman tutkimukset on tehty, liikuntaa on harrastettu, maitotuotteita on syöty ja...ja....ja...ja...ja... Mutta magneettikuvien yms. jälkeen lääkäri totesi, että niinkin terveellinen asia kuin urheilu, on todennäköisesti aihettanut selkäoireeni tai jotain sinne päin...



Yleensä aamuisin mun selkä on ollut tosi kipea, ja mitä kauemmin mä nukun, kuten esimerkiksi viikonloppuisin, niin sitä pahempi tilanne on aina ollut. Ainoa, mikä auttaa on säännöllinen liikunta ja keskivartalotreenit, ja jos mä ne skippaan tai treenaan epäsäännöllisesti, niin selkä samantien muistuttaa itsestään!


Lahjani oli siis Tempurin Original tyynyt, joka on tarkoitettu kyljellään suurimman osan ajasta nukkuville tai niille, jotka aloittavat nukkumisen sikiöasennossa. ;) Eli mulle!

Alla olevasta kuvasta, voitte lukea tyynyn tekstit ja mitä se tekee:


Tyyny oli viime yönä ensimmäistä kertaa käytössä, ja vaikka tänään oli lihakset kipeät eilisen treenin jälkeen, niin uskokaa tai älkää, mä heräsin tänään melko pirteänä ja olin ihan sairaan hyvällä tuulella - itse asiassa mä olin ihan liekeissä ja työkaverit naureskeli koko päivän mun jutuille ja kysyivät, että mitä mulle on käynyt? Mä olin nukkunut, ehkä ensimmäistä kertaa vuosiin....voitteko kuvitella miltä se tuntuu? Mä en pysty, sillä muistan vaan, menneeni nukkumaan ja heränneeni ja kaikki oli ok. :)

Joskus terveysmessuilla olen testannut Tempurin patjaa, joka tehdään omalle kropalle sopivaksi tietokoneen avulla ja sen jälkeen olen miettinyt, että joku päivä kun rikastun, niin hankin sen kymppitonnin sängyn....Niin eilisen kokemuksen jälkeen, mä mietin, että mitähän ihmeitä se sänky mahtaisi tehdä??!! Tempurin ihmiset kertoivat aikanaan messuilla, että monet ihmiset ostavat Tempurin sängyt vasta fysioterapialähetteellä, mutta sen jälkeen oireet helpottavat. Kaverin kanssa kun juttelin tossa vähän aikaa sitten, niin hänenkin selkäoireensä ovat loppuneen kun seinään kun hän osti uuteen asuntoon jonkun spesiaalin sängyn.... ken tietää?


Tyynyt mukana tuli myös tällainen Tempurin Pallukka-hierontasydeemi ja hehe, tälle meinaan järjestää käyttöä ja paljon!! ;) Ei ehkä niin ihmevekotin kuin Tempurin tyynyt, mutta toimii sekin!

En tiedä mikä mun fiilis on viikon tai kuukauden päästä, enkä tiedä, onko jollain muulla toisenlaisia kokemuksia, mutta mun olotila on ollut tänään katossa ja sellaisesta mä olen valmis tästä lähtien maksamaan! :) Jippiiiii!!!!!

10 kommenttia:

  1. Me ostettiin uusi sänky ja eilen sain nukkua siinä ensi kertaa. Voi sitä hyvänolon fiilistä kun aamulla heräsi ja mitään paikkaa ei kolottanut :) Nyt on koko päivän odottanut iltaa että pääsee taas nukkumaan ;)

    VastaaPoista
  2. Sansai, saako udella sänkymerkkiä? Josko löytyi jostain hyvä vähän halvemmalla... :)

    VastaaPoista
  3. Tempurilla on outlet, josta saa erisyistä hinnoiltaan alennettuja sänkypaketteja. Myös huuto.net/Tempur -osoiteesta voi löytää edullisesti Tempur-vuoteen. Mutta kannattaa ensin valita patjamalli tempurin myyjän kanssa ja sitten metsästää halvin ostopaikka. Vinkkinä vielä Tempur myyjät (Isku, Vepsäläinen, sleep center jne) myyvät alennuksella Tempur-mallikappaleet kun uusivat vuodenäyttelyjään vuosittain - sieltä voi varata mallivuoteen edulliseti.

    VastaaPoista
  4. Ai ai, minulla sattuu niskaan pelkästään kun katsonkin tuota kovan näköistä tyynyä :D Näitä on silloin tällöin hotellihuoneissa vaihtoehtoisina tyynyinä, mutta en ole koskaan valinnut sitä, vaan aina sen ison puolipehmeän tyynyn :)

    -L-

    VastaaPoista
  5. Ostettiin Iskusta Unigold merkkinen :) Suosittelen kyllä ja nyt niillä vaihtuu päällikangas siinä sängyssä niin sai puoleen hintaan ;)

    VastaaPoista
  6. oi ihana juttu että uusi tyyny auttoi:)-sofia

    VastaaPoista
  7. Sleep Center Arto, kiitos vaan kovasti vinkeistä!! :)

    L, haha! Mä oon kyllä tykänny, mä nukahdankin sata kertaa nopeammin... :) Onkohan noi hotellityynyt varmasti Tempureita? Nimittä kyllähän ostos-tvkin myy ton mallisia. :)

    Sansai, meilläkin taitaa olla Unigold tai joku vastaa iskun sänky, mutta se on kyllä jo useita vuosia vanha, joten en sitten tiedä...?

    Sofia, joo, niska ja hartiat voi paljon paremmin, mutta selkä taitaa vaatia patjaa... :/

    VastaaPoista
  8. Itsellä Tempur palvellut jo 5vuoden ajan, enkä enää vaihda! En edes osaa nukkua enää tavallisilla kamalilla pumpuli- tai untuvatyynyillä :D Tempur-sängystä saa vielä opiskelijana unelmoida, mutta hieman apua antoi miehen aluksi vitsinä Tempur hehkutukseni ansiosta ostama "feikki-Tempur" sijauspatja Jyskistä, mutta olikin yllättävän hyvä :)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi, voi hitsi kunnon Tempur-sänky omilla mitoilla olisi ihan dream come true!! :)

    VastaaPoista
  10. Sain aikoinaan eräältä tutulta Tempuria vastaavan muototyynyn. Se on ollut todella hyvä ja niskakivut katosivat oikeastaan kokonaan. Olen huomannut, että se vaahtomuovi on ihan samanlaista kaikissa. Hieman on eroja kovuudessa. Tempur myy 3-4 -kertaisella hinnalla, koska on Tempur. Muut ovat selvästi halvempia ja oman kokemuksen mukaan ajaa täsmälleen saman asian. Nyt olisi tyynyn uusimisen aika ja olis mukava löytää sama tyyny muulla kuin Tempurin logoilla ;-)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...