tiistai 21. helmikuuta 2012

snake


Paljastettakoon itsestäni sen, että vaikka olen kerran koskettanut käärmettä ja jopa tapaillut henkilöä, joka piti sellaisia lemmikeinään (hyi, mitä mä oikein ajattelin, haha), niin mä edelleen inhoan ja pelkään käärmeitä yli kaiken!!!! Ei ole tapahtunut kerran eikä kaksi, kun olen mennyt shokkiin sellaisesta tapaamisesta... No mutta, ei kaivella enempää muistoja, ennen kuin alkaa puistattaa enempää, mutta todettakoon nyt se, että mulla on nyt viime aikoina ollut todellinen hinku saada vaatekaappiini joku käärmeennahkakuosinen yksityiskohta - yksittäinen vaate tai asuste, jolla voisi tuoda asuun sitä jotain....

Mitäs mieltä olette trendistä? Ja pliis puhutaan nyt vaan vaatteista, eikä lemmikeistä, jookos??

5 kommenttia:

  1. lemmikkinä ja eläimenä yleensäkin- hyi, ei todellakaan!
    pienenä lisänä asuun, vaikka kenkien tai käsikorun muodossa- miksi ei!? Voisi olla ihan kiva:)-sofia

    VastaaPoista
  2. Ihana toi paita, mistä bongasit sen? Mä tykkään kaikista eläinkuoseista, ne tuo vähän extraa asuun :)

    VastaaPoista
  3. Kengät ja laukut ym. pienet yksityiskohdat on rakkautta :) (Eläimenä kammoan myös enemmän kuin mitään muuta; sama huone on liian lähellä, samalla puolella tietä on aivan liian lähellä...)

    VastaaPoista
  4. Ehdottomasti käärmekuosi on in! Itselläni on By Malene Birgeriltä Vickanillakin nähty villashaali, joka on aiiivan ihana. Kovassa käytössä ollut :) Sitten löytyy Korsilta sellainen pieni cross-over bag, ketjuhihnalla. Myös yhdet ballerinat sekä muutama silkkipaita löytyy käärmekuosilla... Call me crazy! Tai ainakin kaverini kutsuvat, koska he eivät ainakaan ylläty, jos olen taas löytänyt jotain käärmekuosiin liittyvää :)
    Mutta se on niin mun juttu!

    -Klaudia-

    VastaaPoista
  5. Sofia, näin mäkin vähän veikkaan...;)

    Melba, Seppälän verkkokaupasta! :)

    StyleC, ihailin tänään Zarassa laukkujen yksityiskohtia, namnam! :)

    Klaudia, hihi, mä mietin kanssa tota kuvan paitaa, että ei välttämättä ollenkaan huono vaihtoehto, vaikka sitä kuosia olisikin enemmän kuin vain vähän asusteissa! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...