torstai 9. helmikuuta 2012

roses


Sain tossa kukkia, ihan muuten vaan. Vaikka pidänkin valkoisista kukista, oli ne sitten tulppaaneja, ruusuja tai orkideoita, niin silti tuollainen oranssi väri on kiva, koska siitä tulee mieleen Gossip Girlin Van der Woodseneiden koti, kun vastaavia on näkynyt joskus heidän aamupalapöydässään. Oih, mä odotan, että tulee kevät ja piha laitetaan kondikseen ja mä saan sinne kauan himoitsemani pionipensaan - täydellisyyttä!! :) Tuoreista kukista tulee kyllä aina hyvällä mielellä....

Välillä tällainen kukkapostaus...:) Mä yritän keksiä vielä jotain kivaa täksi illaksi! :)

6 kommenttia:

  1. Hei, piti kysya, etta mista nykyaan katsot gossip girlin? Olen vahan hukassa kun se paras sivusto suljettiin...
    T. Anna

    VastaaPoista
  2. Anna, voi apua, mä oon niin käsi noiden sarjajuttujen kanssa, mutta onneksi mulla on auttava käsi. Täytyy kysäistä kaverilta, jos hän osaisi kertoa... :)

    VastaaPoista
  3. Ui, pionit on ihania! Ollapa kunnon piha...meidän ainut surkea pihaläntti tuossa oven vieressä on vaan niin pimeä ettei siinä kasva mikään:( tuurilla hetken ruukussa sinnittelee hengissä. Ruukkuun olen ostanut siihen hortensioita, ne on minusta myös kauniita.

    VastaaPoista
  4. Niin on, varsinkin vaaleanpunaiset ja pinkit! :)

    VastaaPoista
  5. Sofia, kyllä ja tuoksuvat hyvälle! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...