sunnuntai 12. helmikuuta 2012

neuleita, neuleita

Tässä on nyt mun perjantainen versio neuleesta ja isosta korusta...


Tein Zarasta muutaman aikamoisen löydön! Pörröiset neuleet helmikoristeluilla - oli pakko ostaa sekä harmaana että beigenä, kun hinta oli enää 12€/kpl! Kevään mallistosta löytyi tollainen simppeli valkoinen paita kultaisella yksityiskohdalla edessä. Ja pitkästä aikaa löytö Mangosta: musta pitsikoristeinen toppi. Vielä kun löytyisi täydellinen valkoinen bleiseri kesäksi sen päälle.... :) 



Tällaistä tällä kertaa, nyt sunnuntaipitsaa ja saunaa... :)

6 kommenttia:

  1. Tosi hyvännäköinen tuo kokonaisuus! :) Ja muutenkin olet hyviä löytöjä tehnyt!

    VastaaPoista
  2. ihana yhdistelmä sulla yllä:) ja noi neuleet helmillä!! tosi kauniit, aivan ihanat!!!-sofia

    VastaaPoista
  3. Sofia, kiitos! Mä oon näköjään päässyt nyt vauhtiin lyhythihaisten neuleiden kanssa...olisin halunnut neuletakin pitkillä hihoilla, mutta kun sitä ei ollut, niin nämä sitten lähti mukaan... :)

    VastaaPoista
  4. Heiii olisko sulla ideoita siihen, mistä vois löytää kivoja statement -kaulakoruja? Tuntuu että kaupoissa on jotenkin vääränlaisia :D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, mä voisin tehdä postauksen mun statement koruista, ehkä jo tänään! :) Toivottavasti siitä on jotain iloa.... ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...