keskiviikko 1. helmikuuta 2012

my friend is fashioholic :)


Ystävästäni on tullut ihan mahdoton shoppaaja viime aikoina, hihi! Ja pahinta siinä on se, että mä saan kuulemma syyttää siitä itseäni... ;) Vaikka olemme tyyliltämme aika erilaisia, meillä on juttuja, joista kumpikin tykkäämme yhtä paljon, kuten kuvassa näette, tässä on pari esimerkkiä. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että sinä aikana kun mä olen unelmoinut hankkivani YSL:n kengät ja Vuittonin mustan huivin, kaverini on mennyt hankkimaan molemmat ja mä olen ihan kade!! ;)

Ihailen ystävässäni sitä, miten vahva oma tyyli hänellä on ja vaikka hän ostaa harvoin, niin hän ostaa kyllä laatua ja on uskollinen omalle tyylisuunnalleen....mulla siinä on vielä hieman opeteltavaa! Jos mä toimisin näin, niin todennäköisesti olisin jo paljon lähempänä täydellistä vaatekaappia...vaan kun en ole! Mä ostelen niin paljon kaikkea erilaista erikoistilaisuuksiin, että lopputuloksena mulla ei ole mitään sellaista, mitä tarvitsisin jatkuvasti, kuten isoa laukkua, mustaa clutchia, huivia tai oikeanlaisia korkokenkiä. Suunta on kuitenkin hyvä ja nyt tilanne on lähinnä kiinni siitä, että täytyy odotella seuraavaa palkkapäivää, blaah....ja Pariisia! :)

4 kommenttia:

  1. Haha, muistatko kun oltiin fukseja ja mun oli vaikee ostaa ees 100 eurolla Dieselin farkkuja, joita käytin joka päivä:D Mut nykyään ajattelen, etten oikeestaan tartte muuta, ku just noit klassikoita, jotka elää ikuisesti. Sit ku mä oon vanha ja kyllästyny mun kamoihin, ni voin antaa niit kavereiden lapsille vintage lahjaks;) Koska, as you know, lapset ei oo mun juttu:D Ihana postaus btw.

    VastaaPoista
  2. Linda, joo muistan! :) Tai sitten sä voit lahjottaa niitä mullekin, ei mua haittaa olla vanha... ;)

    VastaaPoista
  3. Hahaha, mut sul on kaikki samat jutut jo :D

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...