maanantai 16. tammikuuta 2012

StockholmStreetStyle inspiration




Ja inspiraation etsintä jatkui StockholmStreetStyle -sivustolla, eikä muuten ollut yhtään turha reissu!

Tuollaista lötkömpää neuletta, palmikkokuviolla ja takaa pidempänä olen yrittänyt jo etsiä aikoja, erityisesti harmaa väri kiinnostaisi! Vielä vaan ei ole tärpännyt, sillä mä en halua ostaa akryyliä ja sitä tuntuu olevan nyt joka paikassa... Ensimmäinen asu olisi ihana kesällä ja sain lisävahvistuksen sille tunteelle, että mä todella tarvitsen liilan clutch-laukun vaatehuoneeseeni! Siis totally! Ja vaikka eläinkuviot on varmaan pian out, mua edelleenkin harmittaa, etten tilannut aikanaan Topshopista t-paitaa samantyylisellä kuviolla....voivoi...kaikkea sitä ihminen voikin haluta ja vielä samaan aikaan! ;)

4 kommenttia:

  1. Itse metsästelen jotain syvän ja viileän violetin sävyistä myös, joko laukun tai kenkien merkeissä.

    Erilaiset eläinkuviot ovat olleet in niin kauan kuin itse muistan :) Eli on samanlainen ilmiö, kuin jokakeväinen safari- sekä merihenkinen pukeutuminen. Itselläni oli iso leopardirantatoppi ja uikkarit joskus 8-9-vuotiaana. Tosin asuimme ulkomailla perheen kanssa, joten ehkä tämä villimpi muoti ei vielä ollut rantautunut Suomeen saakka kunnolla, mutta viimeistään nyt se on osattu omaksua arkikuosiksi täälläkin päin pohjoista ;)

    -L-

    VastaaPoista
  2. L, kyllä myös kengät kelpaisi ja toinen väri, mitä toivoisin löytäväni kengissä on keltainen! :)

    VastaaPoista
  3. ihania inspiskuvia:)mä haluisin ehdottomasti (näin vähän jälkijunassa kuosin kanssa??:D:D) leopardikuvioiset ballerinat!-sofia

    VastaaPoista
  4. Sofia, mä ostin omani Lontoosta French Solelta (mutta senhän varmaan jo tiesitkin) ja ihanat on! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...