lauantai 21. tammikuuta 2012

PARIS

 

 (kuvat: we heart it)

Pienenä mulla oli hirveä hinku muuttaa Pariisiin, etsiä asunto, jonka ikkunasta pilkottaisi Eiffel-torni harmaiden rakennusten välistä ja tehdä töidä muodin parissa....ala-asteella aloinkin omasta tahdostani opiskelemaan ranskaa. Myöhemmin unelma vaihtui New Yorkiin, mutta en koskaan unohtanut Pariisia ja ajattelin aina, että joku päivä vielä menen sinne.... Ja arvatkaas mitä?!!

Varattiin eilen Pariisin matka, joten maaliskuun lopussa lähden kahden tyttökaverini kanssa Pariisiin viettämään kunnon tyttöjen viikonloppua! Jippii!! :) Nyt teillä on tilaisuus heittää hyviä vinkkejä: missä kannattaa syödä, shoppailla ja mitä kannattaa nähdä?? 

9 kommenttia:

  1. Pariiiisiiiii, en malta odottaa!:)

    VastaaPoista
  2. Oi ihanuutta! Harmi kun mun viime käynnistäni on jo aikaa, enkä osaa vinkkejä antaa.

    VastaaPoista
  3. Ansku, mä oon ihan täpinöissä!! Kiitos kuitenkin! :)

    VastaaPoista
  4. Oijoi! Tyttöjen reissu pariisiin kuulostaa hyvältä! Se on ihana paikka! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa!! Me oltiin miehen kanssa kaksi vuotta sitten pääsiäisenä Pariisissa pitkä viikonloppu. Olin sunnitellut meille niin paljon nähtävyyksiä että shoppailulle jäi aika vähän aikaa :)

    Ensi kerralla sitten shoppailumatka, ja ehdottomasti jonkun mimmikaverin kanssa ettei miehen aika käy pitkäksi.

    VastaaPoista
  6. Kuule, mä haluun sellasen ison kellon! Vähän samanlaisen kun se sun Kors, mut ehkä hopeinen (I know, oon tylsä):) Oisko sul ehdottaa jotain? Ei mitää uberkallista (mut ei mitää halpistakaa). Jos ei nyt tuu mieleen, ni Pariisist on ehdottomasti katottava:)

    VastaaPoista
  7. ooo kuulostaa ihanalta! en kyllä enää muista pariisin matkasta niin paljoaa että voisin vinkkiä antaa:) -sofia

    VastaaPoista
  8. Anna, niin kuulostaakin! Mä uskon tuon! ;)

    caelia, sitten kun et ota miestäsi mukaan ja se kysyy, niin perustele sillä, että ajattlet hänen parastaan! ;)

    Linda, joo, mennään yhdessä kattoo, koska mä haluan punakultaisen kellon tai punakultaisen missä on hopeista kanssa! :)

    Sofia, ei se mitään, kiitos kuitenkin!

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...