perjantai 6. tammikuuta 2012

meikkiboksin siivous

Vaikka mä odotan aina vapaita, niin sitten kun ne tulee, niin mä en malta pysyä paikalla ja olla tekemättä mitään. Pääsiäisenä, kun neljän päivän aikana kolme päivää ovat sellaisia, kun mihinkään ei voi mennä, niin mä tulen yleensä hulluksi, so boring!!

Siispä tänään on pesty pyykkiä, siivottu, riisuttu joulukuusi ja nyt äskön sain pestyä meikkilaatikkoni (vihdoin ja viimein). Nyt kaikki siveltimet on kuivumassa, joten toivottavasti ei tule mitään yhtäkkistä menoa illaksi! ;)




 



Samalla tein pientä invistä kyntilakkojen ja siveltien kanssa ja totesin, että tarvitsen pikaisesti uusia luomivärisiveltimiä ja vähintäänkin yhden uuden nuden/vaaleanpunaisen Chanelin kynsilakan. Huomisen työlista on muutenkin pitkä, joten ei muuta kuin lisää asioita listalle: suutari, ompelija, vanupuikkoja, siveltiämiä, kynsilakka........

4 kommenttia:

  1. Kiitos muikkarista, omakin meikkiarsenaali kaipaisi järjestelyä ja sudit putsausta!

    VastaaPoista
  2. caelia, no joo, se on kyllä rasittava homma (tekeekö joku sitä oikeesti kerran viikossa tai joka käytön jälkeen?!!), mutta kun sen tekee, niin kyllä kannattaa! :)

    VastaaPoista
  3. Ihania meikkejä sinulla. Minulla on myös tuota samaa Chanelin Rouge Noir kynsilakkaa ja ostoslistalla on täälläkin nudea tai jotain muuta vaalea lakkaa. Kerrohan jos löydät kivan sävyn. :)

    VastaaPoista
  4. Riina, mä tulen varmasti kertomaan aiheesta täällä!! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...