sunnuntai 15. tammikuuta 2012

ehkä sittenkin?


(kuva: we heart it)

Sinä aikana kun mä olen arponut minkä laukun seuraavaksi haluaisin (huom! en ostaisin, vaan nimenomaan haluaisin, olen edelleen siinä pisteessä!), muut ovat varmaan jo hankkineen monta laukkua ja myyneet niitä poiskin...mutta mä olen hidas ja laukun ostaminen on mulle vielä isompi projekti kuin asunnon ostaminen - siinä pitää tulla se sellainen tunne....ehkä joku tietää mitä tarkoitan.... :)

Kyseisessä kuvassa on sitä jotain. En ikinä ajatellut ostavani kyseistä laukkumallia monogram-kuvioituna, mutta ehkä sittenkin....? Onhan sentään Miranda Kerrilläkin täysin samanlainen yksilö! Varmaan täältä lukijoiden joukosta löytyy joku PM/MM/GM-ekspertti, haha! Kuka osaa sanoa, onko kyseessä keskikoko vai suurin mahdollinen versio? :)

9 kommenttia:

  1. Vaikuttaa kyllä tuolta kesimmäiseltä MM koolta :) Tiedä sitten, kun kuvasta on hyvin vaikea arvioida.. :)

    VastaaPoista
  2. Mielestäni kyseessä on suurin koko. Itselläni on keskikoko eikä se vie auton penkillä noin paljoa tilaa.. Itsekin olin kesällä hankkimassa kyseistä laukkua monogram -kuosilla mutta liikkeessä muutin mieleni ja ostin sittenkin damier ebenenä. Olen ollut tosi tyytyväinen valintaani, niin kuosiin kuin malliinkin, vaikka laukku onkin melko yleinen katukuvassa..

    VastaaPoista
  3. Ihan selvästi suurin koko, itsellläni keskikoko ja tiedän miltä se näyttää autonpenkillä, noin se on aina itsellänikin ;) Maailman helpoin laukku, niin helppo, että olen laiskistunut enkä jaksa vaihta muuhun vaikka valinnanvaraa olisi. Se pienin on jotenkin pöhkön näköinen ja lyhyillä/pienillä ihmisillä isoin äyttää tosi hassulta.

    VastaaPoista
  4. Minun mielestäni kyseessä on GM, eli siis suurin koko (itselläni on kyseinen laukku Damier Ebene-kuosissa ja juuri se suurin koko ja näyttää samalta, kun oma laukkuni on etupenkillä). :) Mutta kuten S sanoi, vaikeahan tuota on arvioida kuvan perusteella. Ja näin jälkiviisaana, olisin ehkä kuitenkin halunnut MM:n eli keskikoon, GM kun on ainakin 158cm ja muutenkin aika pienikokoiselle naiselle aika suuren näköinen. :/

    Ps. Kiva blogi sinulla! Olen vasta hetkisen lukenut tätä, mutta ehdottomasti ilmoittaudun vakkarilukijaksi! :)

    VastaaPoista
  5. Minustakin tuo on GM. Minulta löytyy MM ja ei se noin paljon tilaa vie autonpenkillä. Itse olen ollut tosi tyytyväinen MM kokoon. Tavaraa mahtuu tarvittaessa paljon ja laukku ei näytä liian isolta. Itselläni on Ebene kuosissa, mutta olen käynyt myös haaveilemaan Azurissa ja Monogram näyttää myös niin kivalta. Mutta samassa kuosissa jo pari laukkua löytyy. Kannattaa tosiaan harkita laukun ostoja. Itselläni on niitä huteja tullut ja olen sitten myynyt pois. Tosin Neverfull on ollut niin kiva, että sitä en myy ja sitä harkitsinkin ja himoitsin pitkään. :)

    VastaaPoista
  6. Näyttää ehdottomasti GM:ltä! Sain tuon aivan saman laukun samassa kuosissa tänä jouluna, suosittelen! Isohan se kyllä on, enkä sitä kyllä ihan kauppareisulle mukaan ota, mutta aivan ihana laukku kyllä :)
    Ja kiva tietää että Mirandalla on samanlainen ;) Hilary Duffilla on myös ! :D

    VastaaPoista
  7. S, näinpä! Kuvassa se näyttää just passelilta! :)

    Mini, mua kyllä kanssa häiritsee se, että laukku on joka toisella, mutta ehkä se on just sen takia niin yleinen, kun on niin hyvä käytössä?! :)

    Anonyymi, mä olen onneksi pitkä, niin ei kai se laukku mulle sinänsä ois liian iso, mutta olen kieltämättä miettinyt sitä! Mulle käy aina laukkujen kanssa just noin... ;)

    Fashiomama, onpa kiva kuulla! Toivottavasti viihdyt täällä jatkossakin! ;)

    Riina, se on ihan totta! Jos mä jotain haluan, niin mulla ei ole hinnalla niin väliä, säästän vaikka 10 vuotta jos tarve vaatii, mutta se fiilis, siitä en tingi! Ja tuntuu tyhmältä ostaa 1000€ laukku ihan ok, fiiliksellä? En siis olen näin koskaan tehnyt...

    Jasmin, ois kiva tietää mikä koko Mirandalla on? Jaanpa senkin kuvan täällä, niin katsotaan mitä ekspertit sanovat! ;)

    VastaaPoista
  8. Vitsit että näyttää kyllä hyvältä! Aika isolta kyllä:)

    VastaaPoista
  9. Ursula, totta! Kuten olenkin jo maininnut, niin mainitsen uudestaan, täysinäisenä neverfull näyttää musta tosi kivalta, mutta tyhjänä toi GM on jotenkin vähän kökkö... :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...