lauantai 28. tammikuuta 2012

Balenciaga



Sen jälkeen kun saatiin varattua Pariisin matka, niin mulla ei ole paljon muuta mielessä pyörinytkään: mitä haluan maistaa, missä haluan käydä, mitä haluan ostaa, mitä pakkaan mukaan jne.... joten voipi olla, että lähitulevaisuudessa useampi postaus tulee liittymään Pariisiin - ennakkofiilistely on parasta!!

Huomasinkin eilen ilokseni, että Balencigan clutch maksaisi Pariisissa 150€ vähemmän kuin Tukholmassa Nathalie Schutermanilla!! Sinänsä en ole yllättynyt, mutta oli se silti positiivinen ylläri. Koska syntymäpäiväni on juuri sopivasti maaliskuussa ennen Pariisin matkaa, mietin, että yrittäisin säästää matkalle asti ja kenties ostaisi sieltä itselleni jonkun ikimuistoisen syntymäpäivälahjan....Balenciaga voisi olla yksi melkoisen mieluisa vaihtoehto... ;)


P.S. Kiitos kaikista kommenteista ja postausideoista, risuista ja ruusuista, mitä edelliseen postaukseen tuli!!! Arvostan kaikkia kommentteja erittäin paljon - moni pisti miettimään ja monesta tuli erittäin hyvä mieli! Kiitos kaikille! Ja kiitos ja tervetuloa uusille lukijoille, jotka ovat rekisteröityneet! Kuten tosiaan kirjoitin aiemmin, niin vaikka kaikista kommenteista olen kiitollinen, ja ilman kehitysehdotuksia tai kritiikkia muutoksia ei tapahdu, tilanne on nyt kuitenkin se, että blogini on sellainen kuin se on ja mä olen sellainen kuin olen. Ja näin ollen, kumpaakaan en aio toisten mieliksi muuttaa.... Mahtavaa kuulla, että niin moni kuitenkin tykkää mun blogista ja kuvista - parhaani yritän, vaikka joskus kiireelläkin... ;) Mulla on tällä hetkellä pieni tänkä på liittyen mun vaatehuoneeseen, kun tekisi mieli uudistaa jotain, mutta en tiedä mitä ja miten. Kunhan pääsen asiassa eteenpäin niin lupaan toteuttaa tuon Top-5 postaustoiveen! ;)

8 kommenttia:

  1. Tuo on kyllä niin ihana laukku! :) Hei käyhän kurkkaamassa blogini puolelle, minulla olisi haaste sinulle siellä odottamassa! :)

    VastaaPoista
  2. Tuo clutch on kyllä ihana, kiitos vinkistä!! :)

    VastaaPoista
  3. eipä tuosta kyllä syntymäpäivälahja paljon ihanemmaksi voisi muuttua!:) itse haaveilen tällä hetkellä balenciagan citystä jossain vaaleassa sävyssä, ja tuollainen clutch olisi myös ehdottomasti tervetullut sen kaveriksi;)

    VastaaPoista
  4. Fashiomama, oi, mene heti katsomaan, kiitos! :)

    BagMiss, olepa hyvä vaan! :)

    Anonyymi, näin mustakin vähän tuntuu! :) Olisi kyllä aika hyvä sijoituskohde... ;) Kyllä mullekin joku isompi Balenciagan laukku kelpaisi..tai Celinen laukku...

    VastaaPoista
  5. Ui, makea clutch :) ja kyllähän tuo huima säästö melkein vaatii, että se pitää kotiin tuoda...

    VastaaPoista
  6. oi kaunis clutch!! :) se on muuten niin totta, aina ennen matkaa on ihana suunnitella kaikkea ohjelmaa ja katsoa ja tutkia netistä ja miettiä vaatteita.. se on ihanaa:)-sofia

    VastaaPoista
  7. Sofia, se on ihana!!! Mä varmaan nukun sen kanssa, jos se joskus käsiini päätyy! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...