perjantai 20. tammikuuta 2012

50 it is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)


Kippistä vaan kaikille ja kiitos paljon! :) Mä lupasin avata skumppapullon, kun teitä on 50 ja nythän teitä on, upea tunne, kiitoskiitoskiitos!!! Eli mä syytän mun pikkuhuppelista nyt teitä lukijoita! ;)

Takana on 12h palaveripäivä (+9h eilen) ja jos joku on joskus kokenut saman, niin hän voi ehkä samaistua ja ymmärtää miksi olen 1,5 lasin jälkeen ihan tuiskeessa! Tekisi tosiaan mieli lähteä tanssimaan ja halata teitä kaikkia kun olette niin mahtavia!!!! ....okei, nyt te varmaan kuvittelette, että mä oon ihan hullu tai ihan kännissä..;) On siis varmaan parempi lopettaa tältä päivältä ja mennä rasvausoperaatioon, joka aina saunan jälkeen on listalla...

2 kommenttia:

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...