keskiviikko 14. joulukuuta 2011

where are my abs??


Jessus mikä kipu on tällä hetkellä keskivartalossa ja erityisesti vatsalihaksissa!!! Kaksi päivää kotijumppaa takana ja pyykkilautani huutaa leipää! ...kuinka kunto voi mennä näin huonoksi näin nopeasti?? Vuosien, huomatkaa vuosien, treeni takana... Vatsa on aina ollut mulla sellainen lihasryhmä, jonka kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ja nyt se on selvästi jossain joululomalla...!

Mutta joulusta puheenollen. Sain tänään vihdoin pakattua kaikki joulalahjat ja ajattelin, että enää en mene tuonne ryysikseen, mutta ei, ensin saan töissä tehtävän ja sitten äiti soittaa ja pyytää, että kävisin hänen puolestaan tonttuilemassa, kun heidän pikkukaupungista ei löydy sitä, mitä pitäisi....Noh, jouluna ihmisiä kuuluu auttaa! Ja perhettä ja ystäviä muutenkin!

Joko teilläkin alkaa olla himo jouluruokaan? Söin tänään ekan kerran joululounaan töissä ja viikonloppuna on tiedossa joulubuffet Sipulissa - huippua! Myös Stockalle on pistetty pitkä lista kaloja ja kinkkuja tilaukseen... Kyllä, toiset syövät elääkseen (tuntuu, että tänä päivänä yhä useampi) ja toiset elävät syödäkseen! Arvatkaa kumpaan ryhmään mä kuulun? :)

5 kommenttia:

  1. Mistä tuo huivi on? Aivan ihana! Itselläni on myös tuollainen harmaa paksu huivi nyt hakusessa :)

    VastaaPoista
  2. sulla on kiva huivi!mistä se on?mietin et mulla on cossin ja se näyttäis ihan samalta!:)haha mulla hei ihan sama juttu oon kotona tehnyt nyt lihaskuntoa ja kyllä huomaa..:Dja jouluruuasta et en tykkää laatikoista tms mutta joulukinkku on mun lempparia!ihanan suolasta ja sit suklaa kans lemppari et siinä tulee mun suosikit: suola ja suklaa:)just yks päivä oli koulussa jouluateria, nam<3 ihanaa, ihan pian on joulu!!
    -sofia

    VastaaPoista
  3. Jenna, huivi on Cossilta, jää vähän näyhtää tummiin vaatteisiin, mutta toisaalta cashmere lämmittää mukavasti! :)

    Sofia, ja sehän se on! ;) Mä luulin, että toisen kerran jälkeen helpottaa lihasjomotusta, mutta itseasiassa nyt kävelykin on sattunut viimeiset pari päivää! ;) Enää 9 yötä jouluun....:)

    VastaaPoista
  4. haha;) mulla on niin sama juttu, tuntuu kyllä et oon ainakin kunnolla tehny !:D ihanaa, sitä ootellessa:)-sofia

    VastaaPoista
  5. Sofia, no se on totta! Nyt on olokin hieman helpottunu, niin voi ottaa tänään taas pienen jumppasession ennen saunaa! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...