perjantai 2. joulukuuta 2011

patalappumuotia



Satuin löytämään eilen nämä pari kuvaa Stockholma street stylestä ja Natalie Schutermanin blogeista ja oli pakko laittaa nämä heti varastoon = jakaa täällä inspiraatio osion alla. Ensimmäinen kuva, jossa on harmaa t-paita, nahkahousut ja näyttävä rannekoru on jotenkin ihanan simppeli ja sairaan hyvännäköinen. Jälkimmäisessä kuvassa mielenkiintoni heräsi villapaidan myötä. Miettikää, joskus neljännellä, kun harjoiteltiin virkaamaan tuota kuviota, niin kaikki luokalla teki patalappuja mä kudoin kokonaisen liivin!! Siihen meni muutama ruutu.... Tulikin heti sellainen mieleen, että mitähän jos kävisin ostamassa jonkun edullisen mustan villapaidan ja kutoisin saman neliön uudestaan tuohon etupuolelle. Mä en kestä, jotenkin tuollaiset asut, joissa mikään ei sovi mihinkään, iskevät ja lujaa! Nuo housut kyllä vaihtaisin, mutta tyylikkään laukun, kenkien ja housujen/hameen kanssa neule olisi ihan huippukiva katseenkiinnittäjä. :)

Ja neuleista puheen ollen, olen löytänyt viime aikoina niin monta kivaa inspiraatioasua, joissa on ollut neule tai neuletakki, että olen alkanut vahvasti harkitsemaan niiden hankkimista bleisereiden rinnalle...

2 kommenttia:

  1. Mun pikkusiskolla on ollut tollanen PEITTO vauvana :D
    Ja noi housuthan on nurinpäin, inside out, huh!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, a-haaaa, mitä mä sanoiiiiin! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...