lauantai 3. joulukuuta 2011

more miranda style

Teen tässä manikyyriä ja lakkailen kynsiä, niin sain siinä samalla sopivasti etsittyä lisää kuvia Mirandan tyylistä...












Joo, kyllä mä niin tykkään tosta tyylistä! Varmaan just siks, kun tykkään yksinkertaisista asuista, joissa on jokin juju. Tykkään nahkahousuista, huiveista, raitapaidoista (oon ehkä jopa joskus kuullut asiasta kavereilta), tykkään bleisereistä ja bikermallisista nahkatakeista....ja niin näköjään Mirandakin! Valkoinen bleiseri on jo hetken roikkunut tossa ostoslistalla ja mitä enemmän mä näen tota Celinen laukkua, niin sitä enemmän oon ihastunut siihen - niin simppeli ja tilava!!! :)

Hitsiläinen, melkein himmotaisi laittaa illalla nahkahousut, mutta mulla on käyttämättömiä uusia mekkoja ja mä tavallaan lupasin kaverilleni, että tänään ollaan mekoissa, haha! :) :)

4 kommenttia:

  1. Kaunis Miranda ja niin tyylikäs! Näin muuten GT:ssä punaisia nahkahousuja ja tulit mieleeni ;) Muistaakseni joskus sellaisia halusit :)

    VastaaPoista
  2. E, ahaa, no kiitos vaan vinkistä!:) Täytyypä käydä piipahtamassa kattoo miltä näyttävät! ;)

    VastaaPoista
  3. Leather pants! I love them! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...