tiistai 20. joulukuuta 2011

mac lipstick


Tällä hetkellä himottaisi MACin huulipuna. Miksi huulipuna? Koska en omista mitään kivaa arkeen sopivaa huulipunaa. Ja miksi MAC? Koska kirjassa VIP ihmisiä on sellainen kohtaus, jossa luetellaan joidenkin trendibileiden goody bagien sisältöä ja siellä on mm. Grey Goose vodkaa ja MACin huulipunia ja muuta mukaavaa.... Ja Voila! Himotuksen kohde on syntynyt! Jessus, mä olen kyllä altis kaikelle hömpötykselle - niin kauan kuin on kyse muodista ja kauneudesta ja se on osattu myydä hyvin, se on menoa se... ;)

2 kommenttia:

  1. Olen käyttänyt MAC:n huulipunia toistakymmentä vuotta :) Ostellut niitä ulkomailla asuessani, ja suorastaan raahannut suuria määriä matkoilta mutta onneksi niitä saa nykyään täältä.

    Jokaiselle löytyy takuuvarmasti se täydellinen sävy MAC:n valikoimasta eli siinä mielessä loistava värivalikoima. Koostumus on hiukan kuivahtava mutta se tekee siitä vain pysyvämmän ja pigmentit ovat tosiaan aivan omaa luokkaansa. En pidä niinkään heidän huulikiilloistaan koska se ei pysy kauaa, on yleensä aivan liian muovikiiltävää huulilla ja koostumus muistuttaa muutenkin lähinnä kärpäspaperia :D

    -L-

    VastaaPoista
  2. L, olen kyllä erittäin tyytyväinen uuteen huulipunaani!! Valitettavasti mun huulet on nyt jotenkin superkuivat, liekö ilma vai ilmastointi töissä, mutta ei tunnu kuoriminen ja huulirasvat just nyt auttavan...ja valitettavasti mikään huulipuna ei näytä kuivilla huulilla hyvältä! Täytyy siirtyä järeämpiin aseisiin! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...