tiistai 13. joulukuuta 2011

karvaliiviteemalla jatketaan


Tänään oli päällä toisenlainen karvaliivi, töissä on niin kylmä, että tällaiset lämmittää niin mukavasti. 

Vitsit mä olin tänään ahkera, eilisestä jumpasta jäi sellainen kutkuttava lihassärky ympäri kehoa, että töiden ja viimeisten joululahjaostosten jälkeen tulin kotiin, vedin uuden jumppasetin ja kävin saunassa, taas. Nyt on vihdoin myös syöty ja mä ajattelin mennä sänkyyn lukemaan kirjaa. Mä oon nyt ihan koukussa Gliding Disceihin, joten enkelikroppa täältä tullaan!! ;)

Tervetuloa uudelle lukijalle, mä oon niin happy! Kun aloitin aikanaan uuden blogin, jouduin jättämään kokonaiset 46 lukijaa sinne ja ajattelin, että en enää ikinä pääse samaan lukuun, vaikkakin muutama siirtyi tänne...MUTTA, nyt teitä on jo 45, puhumattakaan niistä muista, jotka päivittäin täällä käyvät! :) Happy, happy, happy - kiitos teille! On ihanaa, kun joukkoomme liittyy uusia kasvoja! :)

Mutta nyt keräämään voimia huomiseen päivään...

8 kommenttia:

  1. Ihana asu. Itse tänään ostin karvaliivin ja huomenna pääsee sitten käyttöön. Olen himoinnut syksystä asti ja nyt sitten sopiva yksilö löytyi kotiutettavaksi kaupasta. Mukavaa viikon jatkoa Elenalle! :)

    VastaaPoista
  2. Whoaa chicest chic! Ihana karvaliivi!

    Maria

    VastaaPoista
  3. Onko oikeaa turkista? Tuo on kivannäköinen,jos vaan olisi vielä sito. En vaan kestä niitä nylonliivejä. Mistä istit tuon?

    VastaaPoista
  4. Kivan ja ihanan lämpöisen näköinen tuo :)

    VastaaPoista
  5. Riina, no miltäs tuntui olla ensimmäistä päivää karvaliivi päällä?? ;)

    Maria, kiitos, se on niin lämminkin... :)

    Anonyymi, kyllä aitoa lammasta (hehe), kuulostaa siltä, kuin olisi talja päällä, mutta niinhän se tavallaan onkin...ja liivin ostin parisen vuotta sitten Zarasta. Kun vielä osuisi samanlainen musta kohdalle! :)

    E, ja onkin! :)

    VastaaPoista
  6. Kivalta tuntui.. :D Oma karvaliivini on sen verran kevyt, että ei sitä melkein edes tuntenut. ;) Varsinkaan kun oli ohut paita alla. Mutta kivasti lämmitti ja varmasti käyttöä löytyy pitkin talven.

    VastaaPoista
  7. ihanan tyylikäs asu, noi karvaliivit sopii sulle ja asustat ne kivasti!:)-sofia

    VastaaPoista
  8. Riina, ihan varmasti, mä olen ihan menettänyt sydämeni karvaliiveille muutama vuosi sitten! :)

    Sofia, kiitos! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...