keskiviikko 30. marraskuuta 2011

wanted



Menin eilen taas kuolaa trensseja Burberryn sivuille ja mitä löysinkään - aivan ihanan trensiimekon ja sitä ihanamman trenssihameen!! Mekko mulla on jo on, vaikka ei Burberryn olekaan, mutta tuo hame - ah! Toivottavasti, se ei tule pian vastaani, koska en todellakaan tiedä voinko vastustaa kiusausta!!! Pitäisin sitä just tollein siniraidallisen paidan kanssa ja hiukset hulmuten.... Nyt on kyllä taas kyse rakkaudesta ensisilmäyksellä!


Muuten, kun tuo "Päivä mun kanssa" -postaus herätti kiinnostusta, niin onko teillä vielä jotain hyviä postausidoita, mitä haluaisitten nähdä tai kuulla?? Tuntuu, että sitä on vähän kaavoihin kangistunut ja en tiedä mistä johtuu, mutta tuo lukijamääräkin vaihtelee jonkin verran.... Kertokaahan miksi käytte täällä ja mikä tekisi blogista vielä paremman? (Tiedän, että olen kysynyt tätä ennenkin, mutta tilanteet muuttuu ja tänne on tullu paljon uusia lukijoitakin...ja sitten on niitä, jotka ovat seuranneet pitkään, mutta eivät koskaan kommentoi! Mikä pitää teidän vieläkin matkassa mukana?)

7 kommenttia:

  1. Mä en uskalla edes mennä Burberryn sivuille...niin mun suosikkimerkki, sitä paitsi oon takkitarpeessa. Postausideoihin liittyen: esittele sun kamoja! Vaatehuone näytti niiiin houkuttelevalta, että kurkkaisin sinne mielelläni postauksen muodossa :) Meillä on tosi samanlainen tyyli, mikä on varmaan syy siihen, miksi oon seurannut blogiasi jo edellisen alkuvaiheesta asti (laiska kommentoija, shame on me). Tykkään siitä, että blogisi keskittyy muodin ympärille, nykyään on ihan liikaa blogeja, joissa aiheet pomppii sinne tänne. Varsinkin asu- ja ostospostaukset on huippuja, sisustusjuttuja voisi olla enemmänkin :)

    Terkuin,

    Maria

    VastaaPoista
  2. Maria, ihanaa, että vihdoinkin kommentoit!:)Eli tulossa sisustusta ja vaatehuoneen sisältöä ja tietysti tulevia ostoksia! :)

    VastaaPoista
  3. Hei!Oon tän syksyn puolella löytänyt sun blogin ja siitä lähtien sitä seurannut:)Tykkään kanssa sun omista asukuvista ja uusista ostoksista!Niistä saa inspistä omaan pukeutumiseen. Tykkään myös tosi tosi paljon siitä et lisäät Olivia Palermon kuvia!! Niistä kuvista saa kanssa aina tyyli vinkkejä ja muutenkin tulee hyvä fiilis Olivian kuvista:D Sulla itselläsi on aina kauniita vaatteita ja tosiaan sun tyyli on mun kanssa saman kaltainen joten sun asuja on kiva kattoa ja hakea vinkkejä(usein tuun illalla hakemaan blogeista ideoita huomiseen asuun;)). Haluisin ehdottomasti asu ja Olivia postien lisäksi nähdä sua itteäs 'enemmän':)En osaa ihan sanoa, ehkä en sen takia et oon vast alkanu lukee sun blogii ni "tunne" sua vielä hyvin:)(Toisaalta se että keskityt muotiin eikä niinkään tekemisiisi ja kuulumisiisi yms. voi olla oma valintasi ja ihan hyvä niin!:))Uusimpien postausten lisäksi olen hiukan jo ehtinyt selailla vanhojakin ja uskon tosiaan että siinäkin oppii tuntemaan sut kun vielä aika uusi lukia oon. Mut esim. sun kodista olis kiva saada postausta! Sisustuksesta siis. Ja vaatekaapista olis ihan mahtava saada lukea ja nähdä. On aina kiva nähdä bloggaajien vaatekaappeja:) Lupaan nyt yrittää itsekin ryhdistäytyä kommentoinnissa!!:)
    -sofia

    VastaaPoista
  4. Ja vielä kun huomasin että on ensimmäinen joulukuuta niin aivan ihanaa joulukuuta ja joulun odotusta !Olet kaunis ja kiitos siitä että pidät ja jaksat kirjoitella tätä ihanaa blogia:)♥
    -sofia

    VastaaPoista
  5. Moikka Sofia, ihan huippua lukea näin pitkiä kommenttejä, niitä tulee harvoin, mutta niistä tulee aina niin hyvälle mielelle! :) Kiitos kun kerroit vähän itsestäsi ja kerroit postaustoiveistasi!! Aivan ihanaa joulukuuta ja joulun odotusta sinullekin, yritän tästä eteenpäin paljastaa itsestäni vähän enemmän! ;) Ja mä odotan jatkossakin noita kommentteja....;) Emme tietääkseni ole tavanneet, mutta olet varmasti ihan huipputyyppi, kun tulet näin kauniisti kommentoimaan tuntemattoman ihmisen juttuja!!! :)

    VastaaPoista
  6. Juu ei olla tavattu!:D Ihanaa ja lupaan kommentoida kyllä jatkossakin!;) Ja tosiaan nimi on Sofia ja olen lukiota käyvä nuori nainen Länsi-Suomesta. Tyyli on aika samoissa sun kanssa, joskin mun tyyli vaihtelee päivittäin aika paljonkin mielialan ja ideoitten ynnä muun mukaan.Kiitos paljon, sellaiselta sä ainakin vaikutat!
    -sofia

    VastaaPoista
  7. Sofia, mukava kuulla! ;) Tuo on kyllä parasta kun tietää, kuka sen anonyymin kommentin takana on! Ja kiva, kun laitat aina nimesi kommentin jälkeen. :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...