perjantai 4. marraskuuta 2011

wanted 2012


Onko joku muukin huomannut, että mun virtuaalinen ostoslista tossa oikealla on uhkaavalla tavalla huventunut viime aikoina??!! Olen vihdoinkin löytänyt saappaat, ballerinat, Moschinon vyön, Hermes:in rannekorun, bleiserit ja t-paidat, harmaan cashmere neuleen ja harmaan cashmere huivin, aurinkolaseja, iPad kotelon.... Lista on pitänyt minut hyvin kaidalla tiellä ja olen oikeuttanut kaikki ostokseni sillä, että ne ovat olleet jo pitkään ostoslistalla. Ehkä jopa heräteostoksia on tullut tehtyä vähemmän! :)

Mutta, koska aina pitää olla jotain mitä haluta ja tavoitella ja listani todella on karsiutunut - minun oli pakko tehdä uusi lista vuodelle 2012! Ei kai se ole liian aikaista miettiä sellaisiakaan, juuri kun tänään tuli jo uuden vuoden juhlatkin esille...

Lopputuloksesta voisi päätellä, mun ei tarttisi ostaa nyt juuri yhtään vaatteita enää, siitäkin huolimatta, että kirpparin seurauksena kokoelmaa on karsittu todella rajulla kädellä! Valkoinen bleiseri huutaa kuitenkin mun nimeä ja täydelliset mustat farkut on edelleen hakusessa. Parhaat ikinä löytyi Gina Tricotista, mutta koska matalavyötäröisistä farkuista on irronnut toinen napeista, homma ei enää oikein toimi. Burberryn vaalea trenssi on ollut viime aikoina koko ajan mielessäni, johtuisikohan iästä (haha) vai siitä, että visioin yhdistäväni sen harmaaseen cashmere kaulaliinaan? Ja juhlakautta ajatellen, mun on PAKKO ostaa kultainen blingbling -hame ja -toppi. Toki en käyttäisi näitä samaan aikaan, mutta kumpikin olisi kovin tervetullut vaatehuoneeseeni...

Onkos kukaan bongannut viime aikoina esim. Zarasta mitään kivaa kultaista?? Ja sitten ei muuta kuin lisää asusteita, niitä kun ei voi olla koskaan liikaa...:)


P.S. Pian tulossa lisää Lontoo-ostoksia... :)

2 kommenttia:

  1. Hehee, oma listani näyttää erittäin samanlaiselta! Onneksi omistan tuolta listalta jo jonkusen tuotteen mutta paljon on vielä kerättävää.. Mm. Burberryn trenssi on vaan pakko saada!

    VastaaPoista
  2. Nirso, niinpä niin paljon vielä kerättävää! ...niin paljon on jo kerätty ja tuostakin listasta saisi vielä paljon pidemmän... ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...