maanantai 21. marraskuuta 2011

simply chic



En kerennyt postaa näitä kuvia viikonlopun aikana, mutta parempi myöhään kuin ei koskaan! :) Eikös olekin ihanan simppeli kokonaisuus ja kengät tietysti kruunaa kaiken. Miettikää, jos jalassa olis tennarit tai flipflopit - se on ihan järjetöntä, miten kengät tekee asun!!! Joskin on nuo muutkin asusteet aika kivoja...

Mä mietin, että voisin tehdä tässä joku ilta jonkun jouluaiheisen postauksen. Olen kerrankin ostanut jo melkein kaikki joululahjat (!) ja tänään kävin ostamassa vähän joulukoristeita, kerta tänä jouluna tulee ensimmäinen ihkaoikea joulukuusi. :) Sitten mä voisin tehdä tänne oman joululahjatoivelistan (jos teitä kiinnostaa?) niin ties vaikka joku saa siitä ideoita omiin joululahjahankintoihinsa...lahjojen keksiminen kun on monesti niin käsittämättömän vaikeaa. Mutta nyt taas iltapalaa ja ehkä vartti lehden tai kirjan parissa....mistä vuorokauteen saisi lisätunteja, joulupukilta??

2 kommenttia:

  1. Joululahjatoiveet on kiva idea. Ja ikään kuin aasinsiltana joululahjatoiveista kysymys (kun et varmaan kauheasti lueskele vanhoja kommentteja): miten hyvin French Solet vastaavat kokoaan? Minä kun olen kokoa 38,5 ja ainaisen dilemman edessä... :)

    VastaaPoista
  2. Vaimo, anteeksi, ei ollut missään nimessä tarkoitus jättää vastaamatta ja luen kyllä kommentteja taaksepäin ja pyrin vastaamaan kaikkiin, nyt oli täysin mun moka kun unohdin! Nyt kun kysyit uudestaan, niin muista lukeneeni kommentin kännykälläni ennen palaveria töissä, mutta ilmeisesti en koskaan muistanut vastata sulle! Pahoittelen! Eli kengistä, niin French Solen eri mallienkin välillä on eroja, parhaiten pääset kärryille kun katsot heidän omaa kokotaulukkoaan omilla sivuilla. Kyseisestä mallista ostin koon 40, eli aika huonosti vastaavat todellisuutta.
    –Nimimerkillä koko 38,5! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...