torstai 6. lokakuuta 2011

uutta asustepuolella

Näköjään kun mä hankin asusteita, niin mä hankin niitä sitten enemmän kerralla...ja paljon muutakin sen päälle...öhöm... Tässä muutama mahtava huivilöytö ja yksi cashmere villapaita. Se oli ollut jo niin pitkään listalla, että en voinut olla ohittamatta Hullujen Päivien tarjousta! Mä olen ollut jo riittävän monta päivää jäässä, joten se saa loppua nyt. Ainoa miinus, että toi on v-aukkoinen paita ja mä olen jo ties kuinka pitkään etsiny niitä o-aukkoisia paitoja, joita ei ole sitten missään!!!







Eli kuvissa vasemmalta oikealle: kaksi samanlaista ohuempaa huivia mustana ja beigenä, mustat korkeat nahkahanskat (jotka oli listalla kanssa ties miten kauan), musta tuubikaulaliina ja harmaa cashmere neule. :)
Ja vaikka tänään olen kärsinyt koko päivän migreenistä, niin olen siltikin saanut tuhlattua rahaa ties mihin!! Ostin nimittäin kolme joululahjaa (!), korjasin kahdet kengät suutarissa, hain bleiserin pesulasta, ostin kaikkea kivaa kotiin (esittelen myöhemmmin), ostin herkkuja Herkusta ja ööö, mitähän muuta.... Tää viikko on menny ihan sairaan nopeasti - tänään töistä lähtiessä tajusin, että on jo torstai eikä mikään tiistai!! Jippii!! :)

3 kommenttia:

  1. Tuo harmaa neule näyttää kivalta! :) Mustakin tuntuu, että on lähiaikoina mennyt hirveästi rahaa kaikenlaiseen...onneksi on jo perjantai!

    VastaaPoista
  2. Ihania löytöjä teit, olisi sitten vissiin minunkin kannattanut suunnata sinne Hulluille Päiville ;) Ai niin kiitos bleiseristä, se oli ihana!

    VastaaPoista
  3. Jenna, sitä menee vaikka ei ostaisi juuri mitään! Kun käy ostamassa jonkun huulirasvan ja hiuslakan ja sukkahousuja, niin sitten on kiva katsoa aina tiliä, haha! ;)

    Pampuliina, ehkäpä niin! ;) Mutta onhan tässä vielä pari päivää aikaa... Mukava kuulla, että oli sopiva! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...