keskiviikko 12. lokakuuta 2011

tunnustus

Sain Pampuliinalta tänään tunnuksen - se on huippua, mutta vielä huipumpaa on se, kun saa sen ihmiseltä, jonka on jo pari kertaa tavannut (toivottavasti ei haittaa, että kerroin ;)....)!!!  Ensiksikin tunnustus saa toisenlaisen merkityksen ja toisekseen tietää, että saa sen huipulta tyypiltä ja kolmannekseksekseen, niin on se hieno, kun ei ole tuottanut kasvotusten pettymystä toiselle (tai mistä sen tietää, haha)... :) 

Musta aikamoni ihminen on netissä toisenlainen kuin on todellisuudessa, miettikään nyt Facebookkiakin! Jos sinne joskus pakosta eksyy, kun nykyään tulee s-postiin vaan se ilmoitus, että "Hei Elena, poissaollessasi on tapahtunut niin SAIRAAN tärkeitä ja hyviä juttuja, joista oot jääny paitsi!" Really?? ...niin kun sinne sitten eksyy (nykyään yhä harvemmin ja harvemmin, koska mä en tajua ohjelman pointtia edes Facebook leffan nähtyäni), niin siellähän kaikilla menee niin hemmetin hyvin! On bileitä ja matkoja ja satoja facebookkavereita, jotka ei tervehdi realielämässä. Ja vielä kun sattuu huomaamaan, että joku toinen on kommentoinut tai tykännyt toisen jutuista, vaikka niiden kahden ei mitenkään luulisi tuntevan toisensa - se on koukuttavaa, ärsyttävää ja kaikkea siltä väliltä! 

Entä se kun puolituntematon ilmoittaa, että on googlettanut sut? Mä luulen, että sitä tekee monikin, mutta onko siitä tullut jo niin arkipäiväistä, että se pitää kertoa stalkattavalle itselleen? Entä ne tuntemattomien facebookviestit: "Satutko olemaan sinkku?" Eihän tuohon voi vastata muuta kuin: "Satutko olemaan rikas?" ....mä en tykkää sellaisesta ja mä toivon, että siitäkin huolimatta, että jätän joitain asioita kertomatta, niin olen pystynyt tuomaan tänne oman itseni, hyvinä ja huonoinakin päivinä. Sinänsä mä en arvostele, bisnesmielessä on mahtavaa, miten rajattomat mahdollisuudet sosiaalinen media nykyään tarjoaa. Ja romantikko kun olen, niin ihanaa, että ihmiset tapaavat, rakastuvat ja jopa menevät naimisiin Facebookin ansiosta!!! :)

Mutta nyt siihen asiaan... Mä vissiin kirjoitan, niin harvoin, että vauhtiin päästyäni ei meinaa tulla loppua!

Ensinnäkin, kiitos Pampuliina tunnustuksesta, tällä olisi pitänyt aloittaa!!! :) :)

 

 

 Tarkoituksena on vastaa seuraaviin kysymyksiin ja jakaa tunnustus eteenpäin:

1. Lempiruoka :

Tämän olen varmaan jo joskus kertonut, mutta ennen tykkäsin letuista ja kotitekoisesta pitsasta. Nämä on vieläkin hyviä, mutta viimeisin rakkaus on riisi, toisin sanoen sushit ja risotto - love it, love it, love it! :) Tykkään myös pastoista punaviinilasillisella, keitoista, intialaisesta ja kiinalaisesta ruoasta, kanahampurilaisista, äidin herkuista, peruskotiruosta, mutta myös ravintolan gourmet annoksista - mottoni on: syö säännöllisesti, hyvin, monipuolisesti ja nauti ruoasta! Voiko elämässä olla mitään parempaa kuin syöminen?!



2. Lempimakeinen: 

Makeasta mä en ole koskaan juuri välittänyt, kakut, kermatäytteet, leivokset, irtokarkit, on itseasiassa aika ällöjä. En tykkää edes suklaasta. Kaikkiruokaisena nuokin menee sen kerran kun makean himo iskee, mutta näiden kanssa tarvitsen useammin mukillisen teetä. Jos jotain makeaa tekee mieli, niin yleensä mun tekee mieli jotain kotitekoisia piirakoita, omenapiirakkaa, mustikkapiirakkaa, suolaisia piirakoita tms.

3. Lempiluettava:


Mä en ole koskaan ollut mikään lukutoukka ja luulen, että mulla on kahden koulun jälkeen vieläkin vieroitusoireita, sen verran noita tenttikirjoja on tullut paahdettua... Mutta! Lehtiä olen lukenut läpi koko ikäni ja rannalla pokkarit on kanssa kivoja. Lempikirjailijoista sanoisin, että Tsehov ja Gogol, niissä on tietynlaista haikeutta ja ne herättää empatiaa tarinan henkilöitä kohtaan. Muotihan mua lähinnä kiinnostaa, joten viimeisimpiä kirjoja ovat englanninkielisen muotikirjat. Viime aikoina olen myös huomannut, että lukemisen sijaan, mua kiinnostaa enemmän kirjoittaminen, enkä mä muuten ole ihan huonokaan siinä...


4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä:


Kuinkahan moni osaa vastata tähän nykyäikana mitään? Mä en edes muista koska olisin tehnyt viimeksi käsitöitä, vaikka pienenä olinkin ihan hullu tuon harrastuksen kanssa! Sillä välin kun muut kutoi patalappuja, niin mä tein villapaitoja...hullu. Nykyään käsityöni ovat rajoittuneet lähinnä ompeluun. Jos sisustusta, maalausta ja talon remonttia voi sanoa käsitöiksi, niin sitten teen myös niitä. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä on silloin, kun inspiraatio iskee, ei enää niinkään inspiraation mentyä ohi. :)


5. Lempielokuva: 

Romanttisen komediat on parhaita ja niitä on monia. Jouluna tulee yleensä hyviä. Myös kauhea kankkunen oli hyvä ja mulla on muutaman suosikki mieskoomikko, joiden leffat on aina hyviä. Viimeisin vaikutuksen tehnyt elokuva oli ehdottomasti tuore Hölmö hullu rakkaus.

Tunnustuksen jaan seuraaville bloggareille: Classy & Glamorous JA Beany

2 kommenttia:

  1. Hei Elena, kiitos ihanasta kuvauksesta ja sinä olet itse myös huipputyyppi, on ilo ollut tavata sinut:)
    Niin ja olet tunnuksen todellakin ansainnut, tavataan taas! ;)

    VastaaPoista
  2. Pampuliina, no sepäs on kiva kuulla! :) :) Eiköhän me törmäillä! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...