lauantai 8. lokakuuta 2011

booooots

Eipä ole pitkään aikaan tullu lisättyä mitään kenkäaiheista tänne, mutta sehän johtuu puhtaasti siitä, että mä en ikinä löydä taikka osta kenkiä! Mutta tänään löysin saappaat, löysin ja löysin - mä tartten sellaiset ja nyt sattui ihan kiva pari tulemaan vastaan! Johan oli aikakin, edellisestä saapasostoksesta on jo ainakin neljä vuotta aikaa, miettikää, NELJÄ VUOTTA!!!



Mä olin siis etsimässä matalia saappaita, mutta ei oo vieläkään natsannu ja korkkareita mulla jo on, niin nää ois vähän niinkuin siltä väliltä.... Tällä hetkellä tilanne on se, että mulla ei ole hameen kanssa pidettäväksi muita kenkiä kuin korkkareita. Lontoosta on pakko etsiä ballerinoja ja jos vaikka matalat ruskeat kengät tulee vastaan, niin ei haittaa yhtään.

Kengät on ihan superihanat edestä ja ylhäältä, kun kattoo niitä omissa jaloissa, ja perusok takaa, mutta mua hämää, että onko ne kivat sivusta!! Mitäs mieltä ootte? Pliis sanokaa, että ne on hyvät tai olkaa rehellisiä!!!

Mä oon vissiin ainoa, kellään ei oo mitään elämää viikonloppuisin? Tuntuu, että kukaan ei päivitä, kirjoita tai lue mitään vloppuisin?? Mitähän sitä seuraavaksi tekisi...? Tänään on jo kokkailtu ja lenkkeilty koirien kanssa ja käyty keskustassa ja hulluilla päivillä. Siivoo en pääse, kun saunaprojekti on hieman levittäytynyt tässä ympärille ja siitäkin lähtee roskia, joten imurointi saa odottaa huomiseen. Siispä kuuntelen tässä Christina Perriä Spotifylta - on muuten ihana ääni, jospa itsekin voisi laulaa noin.... :)

7 kommenttia:

  1. Oikein hyvältä näyttävät! :) Tarttuiko hullareilta jotain matkaan? :)

    VastaaPoista
  2. Minna, hyvä! :) Nyt vielä muutama samanlainen kommentti, niin ehkä mäkin alan uskoa...;) Ei kyllä tänään löytyny yhtään mitään, enkä jaksanu oikein keskittyäkään. Yksi Karen Millenin mekko oli kyllä ihana, mutta aivan liian iso mulle, höh! Ehkä parempi niin, koska noi saappaat maksoi ihan kiitettävästi...löysin siis Nilsonista ei Stockalta. :)

    VastaaPoista
  3. Ihan ok kivat sivusta. Ehkä vaan ok sen takia, että omasta mielestäni saappaiden pitää olla joko matalat (mallia ratsastus) tai sitten korkeammat, nämä ovat in between.

    VastaaPoista
  4. Tosi kivat saappaat! Ja täällä myös toinen "nolife" :D Eli viikonloppuna luetaan ja myös on päivitetty blogia! Normiviikonloppuun kuuluu juurikin koiran kanssa ulkoilua ja siivoilua :) Ystäviä nähdään, mutta lähinnä leffailun ja treenailun merkeissä! Ihanaa sunnuntaina :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, joo tosta korkoasiasta olen ihan samaa mieltä, mutta sen takia uskalsin koittaa kun se on samankorkuinen korko kuin nilkkureissani tai kaikkien tuntemissa Acnen nilkkureissa ja -saappaissa. Matalat kengät oli tosiaan tarkoitus ostaa... Mua hämää eniten toi pohkeen ja nilkan muoto, olisin ehkä halunnut suoran mallin, mutta kaikissa on toi kapea nilkkaosa...

    E, kiitos! Ja hyvää sunnuntaita sinnekin, nyt sinne koiralenkille - aurinko paistaa ihanasti!

    Elena

    VastaaPoista
  6. Tosi kivat saappaat! :) Mistä löytyi?

    VastaaPoista
  7. Jenna, Nilsonistahan nuo löytyi! :) Olenkohan mä ainoa, joka tutkii kengät ja laukut eri kuvakulmista ja jos yksikin häiritsee, niin sit ei tuu kesää eikä sitä toista.....? ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...