torstai 15. syyskuuta 2011

uusi lompakko

Viimeisestä olikin jo aikaa, muistan, että ala-asteella oli turhoosi, jota rakastin ylikaiken, toivoin sitä joulupukilta ja sain!!!!! Miettikää! :) Sitten pärjäilin vuosia Indiskan pienellä pussukalla, mutta se oli aina yhtä toivotonta kolikoiden ja seteleiden yms. kanssa. Olin tietoisesti päättänyt, että en osta mitään isoa lompakkoa, koska sitten se myös täyttyy ja koska haluan pitää aina tilaisuuden tullen pikkulaukkua, niin sitäkään ei olisi voinut tehdä siirtämättä kortteja pienempään tilaan, ja mä olen laiska, senhän olenkin jo kertonut! :)







No anyways, järjestyksen ihmelapsi löysi vihdoin pienen lompakon, jossa on tilaa, niin korteille, seteleille kuin kolikoille! Hihi...ei menny työmatka hukkaan, en kerennyt päästä edes ilmaan, kun oli jo ostoskassi kädessä....ja hyvä niin, sillä matkalla en sitten kerennytkään shoppailemaan yhtään, enkä oli edes jaksanut....

9 kommenttia:

  1. Ihana! Tuollainen kelpaisi tännekin. :)

    VastaaPoista
  2. Oi ihana! Yhdyn täysin Marjaanaan, kelpuuttaisin kyllä ilomielin tännekin :D

    VastaaPoista
  3. Tosi hieno! Mulla on vähän saman mallinen, mutta se on H&M:ltä, joten alkaa jo vähän rupsahtaa. Tungen lompakkoon usein rahojen ja korttien lisäksi myös avaimet ja huulirasvan, joten tuollainen Mulberryn lompakko voisi olla tilavuutensa puolesta hyvä seuraavan sijoitus :)

    VastaaPoista
  4. Ihana! Munkin pitäis ostaa uus lompakko...

    VastaaPoista
  5. Marjaana, kiitos! :)

    Sofiina, kiitoskiitos...:)

    Jenna, sitä se tekee, kun on isompi malli. Tämähän on ihan pikkuinen, joten mikäli mielit laittaa jatkossakin huulirasvan lompakkoon, niin kannattaa ostaa isompi!:) Mä itse pidän aina pikkulaukkua ison laukun sisällä, siinä menee lompakko, puhelin yms. arvotavarat. Ja se on helppo ottaa kiireessä mukaan pikkulaukuksi, tai töissä lounaalle... :)

    BagMiss, se tuoksuukin ihanasti nahalle....:)

    VastaaPoista
  6. Looooooovvvvvvvveeee, sä tiedät, miten rakastan Mulberryy <3

    VastaaPoista
  7. Linda, hihi! Mä tiedän, näet sitten ensi kerralla! Vähänkö mä oon kuolannu sitä sinistä laukkua aiemmin, ja vähänkö enemmän nyt kun oon nähny sen livenä!! Ja burgundy ois kyllä kanssa kiva....;) Ehkä meillä vois olla samanlaiset ystävyyslaukut...? ;)

    VastaaPoista
  8. Hahaha, why not!:) Mä rakastin sitä kassii <3 Mut myös se koru pitää löytää. Mut tavallaan kiva, ettei löydy heti, koska sit sitä osaa arvostaa enemmän.

    VastaaPoista
  9. Linda, totta, kyllä sen sitten tietää, kun tulee kohdalle! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...