perjantai 23. syyskuuta 2011

tunnustus


Raskas viikko takana, mutta viikonloppu lähtikin taas passelisti liikkeelle...uudet kengät tuli postissa, risotto bublii, grilli on kuumana, kylmä viinilasi odottaa ja mä sain ihanan tunnustuksen, joka aina piristää mieltä!!  Tunnustus tuli BagMiss:lta - Kiitos!! Kuten hänkin omassa blogissaan kertoo, niin kyllä bloggaajan paras kiitos on kommentit ja tunnustukset, tieto, että joku tätä lukee ja vielä tykkääkin, huippua!! :)



Tämän tunnustuksen saajan pitää...

1. kiittää tunnustuksen antajaa
2. antaa tunnustus 8 blogille
3. ilmoittaa näille em. asiasta
4. kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään

Jaetaan taas iloa eteenpäin seuraaville...:)

Yummy! (tärmäsin blogiin sattumalta muutama päivän sitten, kun etsin Lontoo juttuja ja jäin ihan pikkuisen koukkuun.... :)  )
Oh Honey (löysin joskus pari vuotta sitten kyseisen henkilön siskin blogin ja nyt pitkästä aikaa eksyin sinne taas...Ja ylläripylläri, pikkusiskokin on kunnostautunut ja aloittanut omansa! Onnittelut ja menestystä! :) )
Pahvitalon perhe (koska kyseessä on viimeisin blogiini liittynyt lukija, kannattaa siis liittyä, haha! ;) )
 Mona's Daily Style (henkilölle, joka näköjään jaksaa aina hymyillä...ja meillä on samanlaiset kengät! ;) )
Mia's (blogi, jotka olen aina silloin tällöin silmäillyt ja tullut hyvälle mielellä ja joka on nyt vain kutsuttujen käytössä, höh! Asialle täytyy tehdä jotain...)
Baniina (Sattumalta tätä varten löydetty blogi, jossa näytti olevan kivoja kuvia ja asuja, sitä jotain....)
XOXO, Miina (löysin ihan äskön ja aion mennä uudestaan, jippii!)
Viimeisin tunnustus menee kaikille lukijoilleni, joilla on oma blogi! Kiitos kun luette!

Satunnaisia asioita minusta:
1. Tässä ei varmaan ole mitään uutta, mutta mä olen aina jäässä. Tajusin sen taas äskön, kun huomasin, että joku oli jättänyt takapihan oven auki ja mä olin niin liimautu kannettavan ruuttuun, että en huomannu mitään, ennen kuin selkäkin meni kananlihalle!!!
2. Olen tehnyt risottoa nyt varmaan jo neljä kertaa kuukauden aikana, se on aina hyvää ja paranee koko ajan, joten en pysty lopettamaan. Muutenkin on taas piiiiiiitkästä aikaa iskeny jokin kokkihimo - viikon sisällä on tehty pannaria, omenapiirakkaa, hernekeittoa, risottoa, välimeren vihannessörselöö, erilaisia sienijuttuja, suolaista piirakkaa yms, yms, yms... Ja jos ihmettelette, kuka sen kaiken syö, niin MINÄ!! :)
3. Olen taas koukussa uusimpaan True Blood kauteen ja Eric on entistä ihanampi, hihi! :)
4. Varasin kirppispöydän Valtterista 23.10.2011. Joten sinne kaikki paikalle kykenevät!
5. Meidän wc ehkä valmistuu vielä tänään. Se olisikin ensimmäinen tila, joka on kokonaan (tai melkein kokonaan) valmis. Odotan sitä tunnetta kun pääsen pöntölle ihailemaan lattiamosaiikkia ja Missonin pyyhkeitä ja kaikkia teräksisiä yksityiskohtia.... :)
6. Himottaisi uusi laukku ja mä tarttisin ihan oikeesti kenkiä (aikuisten oikeesti). Mulla ei edes ole mitään mukavaa arkista päälle siksi aikaa, kun vien rakkaimmat mukavuusnilkkurini suutariin! Mutta nyt ei todellakaan ole se hetki kun saisin tuhlata yhtään ylimääräistä. Pitäis ajatella etappeina, seuraavaksi Lontoo ja sitten joulu...
7.Kohta on taas Hullut Päivät, mutta kerrottakoon, etten olen ostanut sieltä vuosiin mitään muuta kuin astioita kotiin. Iittalat, Arabiat ja Hackmannit on niitä, mitkä saattaa tänäkin syksynä kiinnostaa.
8....Mistä tulikin mieleeni. Meillä kävi vähän aikaa sitten kaveripariskunta ja heidän kaveripariskunta. Tämä uusi pariskunta olisi halunnut tuoda meille jotain ns. tuparilahjaa, mutta tämä meidän kaveripariskunta sanoi, että ei kannata ostaa mitään, koska Elena on niin tarkka....hmmmm....joku muukin on huomannut, hehe!

Huomaatteko, että mun pää lyö tyhjää?! Tosi järkeviä juttuja taas mulla....jos tämän jälkeen tulee vielä yksikin tunnustus, niin ihmettelen kyllä suuresti! ;) Nyt loput viinit alas ja katsomaan, miten alakerran remppa edistyy. 
T: tyranni


5 kommenttia:

  1. Kiitos vielä!! :)Tällaiset tosiaan aina piristävät kovasti!:)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, joku muukin tunnustautuu Eric-faniksi :)
    -Myöskin TB-koukuttunut Niina

    VastaaPoista
  3. Niina, kyllä vaan, sitä nyt on jo hetken aikaa fiilistelty, muistan edelleen ensimmäisen jakson, jossa Eric istui tuolissaan ja tuijotti, siinä katseessa on sitä jotain!! :) :)

    VastaaPoista
  4. Hei!

    Sinulla on kyllä ihana ja tyylikäs blogi. =)
    Itsekin olen harmitellut tuota Mia's blogin salasanalliseksi muuttumista kovasti. Olisikohan jollakin tietoa, miten sitä olisi mahdollista kutsuttuna päästä lukemaan tai vielä parempaa, jos hänet saataisiin taas avaamaan loistava bloginsa kaikille? =)

    -Meja-

    VastaaPoista
  5. Meja, niin se on harmi, kun siinä sivulla, missä lukee, että se on suljettu, niin ei ole mitään s-postiosoitetta tai mitään. Mia on tossa mun lukijoissa, ehkä hän huomaan joku päivä, että tästä aiheesta on keskusteltu ja päättää avata bloginsa meille taas! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...