torstai 22. syyskuuta 2011

laukkuhimotuksia



Mä aina sanon, että mä olen hirveän kranttu laukkujen suhteen ja etsin niitä turhankin kauan ennen ostopäätöstä, mutta kaksi laukkua Fendiltä ja Celinelta ovat olleet mielessäni niin kauan, että tätä voi jo sanoa haluamiseksi! Miksiköhän sitä on valmis maksamaan Vuittonista ja Mulberrystä 1000€ mutta ei jostain harvinaisemmasta laukusta (ainakin Helsinkin katukavassa)?? Lieneeköhän maantieteellinen etäisyys mikä tekee jostain saavuttamatonta....?

5 kommenttia:

  1. Celineä saa nyt taas Helsingistäkin, Kluuvikadulta! Kävin siellä juuri ihailemassa tuota Luggage bagia!! :D Ihana oli!!

    VastaaPoista
  2. BagMiss, totta niin saakin, en tiedä onko se hyvä vai paha...;) Satutko muistamaan hintaa? :)

    Marjaana, eikös olekin! :)

    VastaaPoista
  3. Öö, oliskohan ollu 1200e... Annoin sinulle muuten tunnustuksen blogissani! :D

    VastaaPoista
  4. BagMiss, voi kiitos! Käyn samantien kurkkaamassa...ja se laukku, joskohan vaikka tekisi itselleen joululahjan, oon mä kuitenkin ollu niin kiltisti tänä vuonna....;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...