sunnuntai 25. syyskuuta 2011

hyvistä miehistä puheen ollen, Eric ei ole ainoa!!!


Tänään oli huippusunnuntai (vaikka normisti se on melkein ahdistavin päivä viikossa), itseasiassa koko viikonloppu oli pitkästä aikaa todella onnistunut ja tuli tehtyä vaikka mitä! Jopa kämppä eteni huiman askeleen eteenpäin.... Mutta siis asiaan - kävin tänään kavereiden kanssa leffassa ja katsoimme Hölmön, hullun rakkauden (Crazy, Stupid, Love.). Voit katsoa trailerin tästä.

Makuja on monia, mutta itse en muista milloin olisin viimeksi katsonut mitään näin hyvää pätkää!!! Oli hauskaa, oli hienoja vaatteita ja meinasi tulla jopa tippa linssiin ja jos ei muuta, niin hyviä näyttelijöitä ja kuumia miehiä, tai no yksi.... Kun pitkää oli katsottu hetken aikaa, niin ystäväni totesi, toi on ihan sun miesversio. Ja mä olin samaa mieltä. Mutta (!) sitten tuli kohtaus ja totesin, että ei, toi olisi mun poika....;) Jos olet nähnyt jo leffan, niin hei vaan, hauska tutustua! Jos et, mene ihmeessä katsomaan! :) Mä jatkan loppuillan fiilistelyä...


Ja leffavinkeistä puheenollen, niin ihanaa hömppää, ihania näyttelijöitä ja New Yorkin maisemia on luvassa pian leffateattereissa lisää!!! Kerrankin syksy ja talven tulo ei olekaan niin masentavaa! :)

2 kommenttia:

  1. Oli kyl huippu sunnuntai!!! Ryan Gosling HOOOOT!!! Joku viikonloppu mennää metsästää sen näköst jamppaa mul ;)

    VastaaPoista
  2. Linda, no sehän on jo todettu, että siellä on ainakin yksi samannäköinen! ;) Mutta joo, mä niin tykkään tästä mun uudesta liikeideasta, haha! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...