tiistai 20. syyskuuta 2011

haaste

Sain Sofiinalta haasteen, joka menee näin:

Etsi vuoden takainen kuva itsestäsi ja liitä se vierekkäin tuoreimman sinusta otetun kuvan kanssa. Haasta tämän jälkeen vähintään 3 bloggaajaa tekemään saman.




Pidemmittä puheitta, tässä näitä kuvia. Oli muuten yllättävän vaikea löytää bloggarina kuvaa itsestä??? Kaikkia muita kyllä on, mutta mä olen tainut viihtyä paremmin kameran toisella puolella.... :) Mutta mä niin kaipaan takaisin Nykiin, vaikka olikin hiukkasen kirkas valo tossa huipulla, haha... :)

2 kommenttia:

  1. Nykkkkiiiin!!!! Siis tää on ihan pimeetä, mut oon viime aikoina alkanu kattoo netist uudestaan The Cityn jaksoja ihan vaan sen takii, et Nykki näyttää niis niin upeelta:)

    VastaaPoista
  2. Linda, mulla taas on menossa Ugly Bettyn viimeisin kausi...:) -Elena

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...